• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (sorglig lirare)

naturligtvist tycker jag att det är precis lika illa då killar och vuxna män pratar öppet om sina sexuella lösa förbindelser!
    Och män som går till prostituerade, eller har gjort det går FETT bort...så ts behöver inte känna sig påhoppad, jag drar ALLA lösaktiga över en kam.... 

• viochjag

Haha då skulle jag vara rentav vidrig.. But hey, what did you expect?

• Joppelina
    Erica80 skrev 2011-06-07 08:22:05 följande:
    Vadå för anledning?????
    Det undrar jag också Flört
    Anonym (Bea) skrev 2011-06-07 08:17:46 följande:
    Min man har legat med kanske 150 pers. Gör mig inte ett smack Han är fri från könssjukdomar (till skillnad från mig, som fått två st när jag varit i långa förhållanden) och han är trygg i sin sexualitet, inte nyfiken på andra och dessutom är han rysligt bra i sängen
    Många tror att man är immun mot könssjukdomar då man är "monogam" 
    Och glad att någon tog upp detta att så behöver det inte alls vara.

Sedan apropå ONS, som verkar vara usch och fy, men för mej så resulterade ett av dessa i ett 17-årigt förhållande och två underbara barn. Tror mej inte vara ensam om att träffat sin partner på detta viset,,, eller?
  • Smultron ett
    Bedhead skrev 2011-06-06 21:02:25 följande:
    Om du inte duschat emellan dem hade du varit lite äcklig.
    hehe
    Don't you dare criticize what you can-not understand!
  • Anonym (Kortleken)

Jag tycker att det låter fullständigt normalt. Min pojkvän hade bara legat med 3 pers innan mig. DET kan jag tycka är lite skumt... Men för hans del var det helt enkelt så att han inte gillade att ligga runt, och att han inte hade fler förhållanden än så innan vi blev ihop.

Själv hann jag med 51 partners innan honom, så jag brukar säga att han är den som kompletterar min kortlek. Han vet om hur många jag haft innan, men bryr sig inte nämnvärt om det. Han vet ju att jag lever mitt liv med honom nu.  

• zanna80

Inte äcklig alls!
    Jag skulle reagera på att det var många, men inte säga det.

• Mejamus

Vad är det som gör det äckligt bara för att det är ett visst antal. Var går då gränsen för vad som är äckligt? En del är bra konstiga. Antagligen är du kvinna(? har inte läst i tråden så vet inte) därför blev du kallad äcklig men det är bullshit.

• k girl

Nej, du är inte äcklig. Däremot kan jag faktiskt tycka att det är rätt skönt att min partner inte har haft så många innan mig. Det blir färre att vara sotis på. Han har aldrig frågat mig hur många jag har haft och jag har aldrig berättat heller. Lika skönt det, och rätt onödigt att veta om man är säker på sig själv.

• dio

34 är väl inget nummer att reagera på. Hade du satt en nolla efter hade jag hajat till, men fortfarande inte tyckt att du är äcklig.

I was an atheist until I realized that I am God
  • Thalis

Jag tycker inte att du är äcklig!
    Varför skulle jag säga något sådant om dig?
    Äcklig är du om du äter snor osv....

Men sen blir jag lite putt när du säger att ditt antal sexpartners är normalt vid din ålder..... jag är 34 år och har bara haft 1 och det är samma man jag är gift och har barn med.
    Är jag onormal då och varför?

Mamma till A, A, A och V.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?