LucyStacy skrev 2011-06-09 00:08:31 följande:
Men hur är det möjligt?
Fabror Bosse och jag blev siamesiska tvillingar efter den kvällen. Med hjälp av SuperLimmet. Dock glömde han att sy in en kondom också. Så jag väntar nu mitt hundrade barn, de föds alla genom röven.
Ojojoj! Det var alltså DUU som var utväxten - vi råkade måla om dig till mode Theresa för att det skulle vara lite mer barnvänligt! Men så blev det ju med dom små fragglarna som ramlade ut... Jag undrade just vem som åt upp sköldpaddan som egentligen SuperLimmet skulle ha ihop det med! Fan håll reda på ongarna! Nu slutade det ju iofs olyckligt ändå eftersom HäckHäxan ställde upp som rullgardin i sista scenen!
LucyStacy skrev 2011-06-09 00:11:43 följande:
Är Bosse granne med er också? Har ni alla sett mig tillsammans med Bosse. Är det sant??!!!
Jag var ju...naken.... Och visade....naveln.
De är verkligen på hugget de där 2. Springmask i framstaken på dom båda.
Ja Hugget och Kussimurran var där dom med! Grannar är vi allihop - tänkte att vi måste hålla det hemligt för annars kanske du skulle ta illa upp, vi brukar säga shilevippen innan vi går ut så vi inte ramlar omkull! Du är ju också en av oss det är bara det att vi förnekat det i alla år - men nu när den fläskade steken är ute så kan du ju faktiskt ta av dig halsduken så du kan vara med på nästa släktträff!
HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:12:10 följande:
Åhh lät.t. fart är ju upphetsande och nära döden upplevelsen kan man ju aldrig få för många av eller var det tvärtom. Ni får ursäkta tant, jag har alzamers ligth!

Alzeimers light har jag hörtt talas om - kan man dricka det?