• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Jag)
    Tonx skrev 2011-06-09 00:19:51 följande:
    Aj fan, fick nyss veta att hångel också är sex. Så det var bara till att utöka listan med ett antal till då..
    Åh jävlar. Ska man ta upp det min kommande partner då så hon får veta vilken slampa jag är?
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:18:45 följande:
    Sex har ett budskap (vilket har vi inte fått svar på) och sex är till för närhet.....sen tror jag att jag vart borttappad i den filosofin...typ
    Message from the dark side there is {#emotions_dlg.djavulsk}

Närhet????    *syntax error*
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 00:19:51 följande:
    Aj fan, fick nyss veta att hångel också är sex. Så det var bara till att utöka listan med ett antal till då..
    ehhh fast jag har en tanke med sånt där, det finns ju dom som anser att sex med någon annan är otrohet och om deras partner hånglar med någon annan så har den vart otrogen  Obestämd

Eller alltså vad vet jag egentliigen, singel, desperat och allt det där, noll koll   Tungan ute
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:08:31 följande:
    Men hur är det möjligt?
    Fabror Bosse och jag blev siamesiska tvillingar efter den kvällen. Med hjälp av SuperLimmet. Dock glömde han att sy in en kondom också. Så jag väntar nu mitt hundrade barn, de föds alla genom röven.
    Ojojoj! Det var alltså DUU som var utväxten - vi råkade måla om dig till mode Theresa för att det skulle vara lite mer barnvänligt! Men så blev det ju med dom små fragglarna som ramlade ut... Jag undrade just vem som åt upp sköldpaddan som egentligen SuperLimmet skulle ha ihop det med! Fan håll reda på ongarna! Nu slutade det ju iofs olyckligt ändå eftersom HäckHäxan ställde upp som rullgardin i sista scenen!

LucyStacy skrev 2011-06-09 00:11:43 följande:
    Är Bosse granne med er också? Har ni alla sett mig tillsammans med Bosse. Är det sant??!!!
    Jag var ju...naken.... Och visade....naveln. Skäms 

De är verkligen på hugget de där 2. Springmask i framstaken på dom båda.
    Ja Hugget och Kussimurran var där dom med! Grannar är vi allihop - tänkte att vi måste hålla det hemligt för annars kanske du skulle ta illa upp, vi brukar säga shilevippen innan vi går ut så vi inte ramlar omkull! Du är ju också en av oss det är bara det att vi förnekat det i alla år - men nu när den fläskade steken är ute så kan du ju faktiskt ta av dig halsduken så du kan vara med på nästa släktträff!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:12:10 följande:
    Åhh lät.t. fart är ju upphetsande och nära döden upplevelsen kan man ju aldrig få för många av eller var det tvärtom. Ni får ursäkta tant, jag har alzamers ligth!
    Alzeimers light har jag hörtt talas om - kan man dricka det?

• Tonx
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:21:54 följande:
    Åh jävlar. Ska man ta upp det min kommande partner då så hon får veta vilken slampa jag är?
    Alltså det är nog kört för mig. Ska jag lägga till alla hångel så kommer jag definitivt upp i det där magiska 100-talet då alla killar dumpar en, och dessutom kände jag hur blygdläpparna precis växte en decimeter. Gråter
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 00:12:59 följande:
    Får man skämta om fem då då? Typ; Tre myror är mer än fem hästar? Eller gick jag över gränsen nu? Skäms
    No no no no no no no no theres no limit

• HäckHäxan
    Plutteli skrev 2011-06-09 00:19:49 följande:
    Min tjej är allergisk mot våtservetter ;) Men tja, jag vill se att det blir rent, att hon inte är irriterad i underlivet och dyl så ja, det händer att jag gör en snabbkoll nu och då. Shot me!
    Men klart man kollar, man vill ju inte att de går runt med bajs där, det är väl helt normalt att kolla, precis som man liksom tvättar hela pungen på killar.
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:24:12 följande:
    Ojojoj! Det var alltså DUU som var utväxten - vi råkade måla om dig till mode Theresa för att det skulle vara lite mer barnvänligt! Men så blev det ju med dom små fragglarna som ramlade ut... Jag undrade just vem som åt upp sköldpaddan som egentligen SuperLimmet skulle ha ihop det med! Fan håll reda på ongarna! Nu slutade det ju iofs olyckligt ändå eftersom HäckHäxan ställde upp som rullgardin i sista scenen!

LucyStacy skrev 2011-06-09 00:11:43 följande:
    Är Bosse granne med er också? Har ni alla sett mig tillsammans med Bosse. Är det sant??!!!
    Jag var ju...naken.... Och visade....naveln. Skäms 

De är verkligen på hugget de där 2. Springmask i framstaken på dom båda.
    Ja Hugget och Kussimurran var där dom med! Grannar är vi allihop - tänkte att vi måste hålla det hemligt för annars kanske du skulle ta illa upp, vi brukar säga shilevippen innan vi går ut så vi inte ramlar omkull! Du är ju också en av oss det är bara det att vi förnekat det i alla år - men nu när den fläskade steken är ute så kan du ju faktiskt ta av dig halsduken så du kan vara med på nästa släktträff!Alzeimers light har jag hörtt talas om - kan man dricka det?

Ja det är ganska gott med honung i, har jag läst, inget jag kan minnas att jag har någon personlig erfarenhet av bara.
  • HäckHäxan
    Anonym (Jag) skrev 2011-06-09 00:21:54 följande:
    Va skulle slampa vara nått dåligt???? Hmmmm jag är körd!!! For ever! Oskyldig
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 00:24:49 följande:
    Alltså det är nog kört för mig. Ska jag lägga till alla hångel så kommer jag definitivt upp i det där magiska 100-talet då alla killar dumpar en, och dessutom kände jag hur blygdläpparna precis växte en decimeter. Gråter
    {#emotions_dlg.flower} Såjjja försöker trösta med en blomma, inte gråta nu, tårar är inte min starka sida
Svar på tråden Är jag "äcklig"?