• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:29:44 följande:
    {#emotions_dlg.flower} Såjjja försöker trösta med en blomma, inte gråta nu, tårar är inte min starka sida
    Tack Hjärta Jag tröstäter en bit sockerkaka. Det känns bättre då! 
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:27:38 följande:
    Ja det är ganska gott med honung i, har jag läst, inget jag kan minnas att jag har någon personlig erfarenhet av bara.
    Hmm... hur lagar vi det nu då?! Vi måste nog ta dig till biltvätten tror jag!
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:28:50 följande:
    Va skulle slampa vara nått dåligt???? Hmmmm jag är körd!!! For ever! Oskyldig
    FOREVER ALOOONE!

Vi stackars slampor får ta hand om varandra. 
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 00:33:09 följande:
    FOREVER ALOOONE!

Vi stackars slampor får ta hand om varandra. 
    *pekar på min sidfot*
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 00:32:26 följande:
    Tack Hjärta Jag tröstäter en bit sockerkaka. Det känns bättre då! 
    *bjuder p+å hallonrulltårta och drömrulle*

Min hälsosamma kvällsmat här Skäms
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:32:55 följande:
    Hmm... hur lagar vi det nu då?! Vi måste nog ta dig till biltvätten tror jag!
    Ja men absolut, en ny vaxning hade suttit fint dom har väl vax där??
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:37:10 följande:
    Ja men absolut, en ny vaxning hade suttit fint dom har väl vax där??
    JA absolut! Och avfettning!!!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:37:54 följande:
    JA absolut! Och avfettning!!!
    Ohh ja  ja JAAAAAaaaaaa jag hade gärna tappat 10 kg så jag är helt med på mindre fett asså.
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 00:40:16 följande:
    Ohh ja  ja JAAAAAaaaaaa jag hade gärna tappat 10 kg så jag är helt med på mindre fett asså.
    Jag med!!!!!! Jag vill också följa med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 00:24:12 följande:
    Ojojoj! Det var alltså DUU som var utväxten - vi råkade måla om dig till mode Theresa för att det skulle vara lite mer barnvänligt! Men så blev det ju med dom små fragglarna som ramlade ut... Jag undrade just vem som åt upp sköldpaddan som egentligen SuperLimmet skulle ha ihop det med! Fan håll reda på ongarna! Nu slutade det ju iofs olyckligt ändå eftersom HäckHäxan ställde upp som rullgardin i sista scenen! 
    Men varför? Jag som hade så snygga blygdläppar. Nu är dom helt sladdriga och grova. Nu får jag inga killar. Gråter. Varför kunde ni inte ha målat de ordinarie läpparna eller kanske - näsan? Vill inte ha Moder Theresas blygdläppar ju.  *Gråter och gallskriker*

Jag tror Häckhäxan våldtog sköldpaddan, fast hon egentligen skulle ha hämtat posten. Hon tog dessutom med sig en mögelost med äkta mögel och sa att det var kobajs. Sedan åt hon upp allihopa.

Ongarna har jag låst in i garderoben. De har knäckebröd och förr förra årets avslagna julglögg.

Skit också!!! Det höll på att bli en romantisk film Rynkar på näsan
Svar på tråden Är jag "äcklig"?