• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • festia
    Tonx skrev 2011-06-09 01:16:10 följande:
    Nej, det tyckte inte jag heller, men tydligen så är det det som är grejen. Men vi förtappade själar i den här tråden förstår ju inte vårt eget bästa! Oskyldig
    Om jag måste välja mellan att vara förtappad själ och pryd så....
  • Rakad Apa
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:16:09 följande:
    Nån vettig serie du glor på?

69 är ett mycket bra nr, speciellt om man har fått lite träning :P
    Ser på Californication, en av mina favoriter...
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:04:26 följande:
    *räcker upp en fot, yea jag våldtog sköldpaddan *erkänner* men jag skulle aldrig stoppa mögelost i min mun!!!! Kräks
    Okej men då var det den där jäkla Tckan som vägrade lämna julbocken när han kom hem packad med fesken! Fan alltså! Och siamesen som inte an hålla koll på ongarna!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:06:34 följande:
    Jaja ta du med dig bröderna bus eller systrarana hyss osv... ju more ju less eller var de do more not less.. nej vänta har det... does more makes better!
    Där satt den!

• HäckHäxan
    festia skrev 2011-06-09 01:14:13 följande:
    Vänta lite nu. Varför skulle det vara ett straff att bli helkroppsmasserad av Göran? Det är väl bara att ha ögonbindel på sig och hoppas på att han vet vad han sysslar med!
    Nå jag utgick ju ifrån mina personliga fasor, fel av mig. Men jag är livrädd för äldre lönnfeta män, så nu är det sagt. Kan man anse att jag nu klivit ut ur garderoben eller har jag bara slängt ut ett av liken?
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:13:46 följande:
    Ja men varför lägger man ens i dom där äckliga godisarna från första början eller har alla butiker ett spöke som gör det åt en och så märker man det senare men ingen kan med att gå tillbaka och kräva återbetalning för felaktigt lösa godisar???

Ser ju vägen från fönstret, gick ut och skulle röka och såg det.. bilen gjorde dessutom en sån skum jävla usväng över hela vägen efter att den fått stopp, såg skumt ut

Tack kan behövas, vart sjuk i två veckor snart. Känns som om de börjar bli bättre dock, men svårt att inte få sova. Synd att man inte kan hosta bort 10 kg, för isåfall hade ju mina redan vart förlorade nu
    Jag tror helt klart på ett spöke. För JAG gör ju rimligtvis aldrig något fel? 

Fy fan, jag lider med dig. Verkligen avskyr att vara sjuk!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:15:34 följande:
    Min mamma sa en gång att jag var speciell, det kör jag stenhårt på
     Ju konstigare man är desto bättre
  • Plutteli
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 01:18:14 följande:
    Ser på Californication, en av mina favoriter...
    Ok, har jag hört talas om men inte sett, kommer bara att tänka på ett av mina favoritband då och sen är det stopp av nån orsak. Jag har verkligen noll Serier att se på nu, alla har haft avslut för säsongen Gråter Eller ja, Game of Thrones går ju än men det är väll bara 2 eller om det var 3 avsnitt kvar... Kanske borde ge Californication en chans...
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-09 01:14:13 följande:
    Vänta lite nu. Varför skulle det vara ett straff att bli helkroppsmasserad av Göran? Det är väl bara att ha ögonbindel på sig och hoppas på att han vet vad han sysslar med!
    Ja Göran vet nog vad han gör - en avfettning skulle sitta bra där också!
  • festia
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:17:51 följande:
    Såg det nu. Om det är sex att ta på könet med kläderna på så kan jag addera ytterligare till min räkning, för jag har helt tappat räkningen på alla män (och kvinnor) som taffsat mig mellan benen när man varit på nattklubb...
    Okej, så om vi lägger ihop alla hångel (pussar kanske också räknas?), petting, petting utanpå kläderna, sex och oralsex så är jag uppe i......

Eh...

...........
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 01:16:52 följande:
    Du skulle varit här när Här och nu och Rain Girl skrev, dom stod för en hel del hjärndöda kommentarer.
    Hahaha och vad tycker du om utveckliingen när min soulmate damp in? Haha 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?