• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • festia
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:20:53 följande:
    Ja Göran vet nog vad han gör - en avfettning skulle sitta bra där också!
  • Plutteli
    festia skrev 2011-06-09 01:20:59 följande:
    Okej, så om vi lägger ihop alla hångel (pussar kanske också räknas?), petting, petting utanpå kläderna, sex och oralsex så är jag uppe i......

Eh...

...........
    Ungefär så jag känner också, det är inte ens lönt att försöka räkna efter då ;)
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:15:36 följande:
    åh. vad ska jag göra? Du måste hjälpa mig. Rynkar på näsan

Som tack kommer du få en tomte som älskar barn!  Tomte
    Fly hit, jag kan gömma dig på min vind, till stormen blåst över!!!!

Hmm är det den riktiga tomten eller en förklädd pedofil, jag har rysligt svårt för förklädda pedofiler....... dom får massage av GP att framstå som årets höjdpunkt...
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    festia skrev 2011-06-09 01:20:59 följande:
    Okej, så om vi lägger ihop alla hångel (pussar kanske också räknas?), petting, petting utanpå kläderna, sex och oralsex så är jag uppe i......

Eh...

...........
    Don't go there!
  • Plutteli
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:20:53 följande:
    Ja Göran vet nog vad han gör - en avfettning skulle sitta bra där också!
    En härligt medlem av MUF hade en gång ett försök att övertala mig om att rösta på moderaterna (när GP var på tapeten som sosseledare) med motiveringen: "Tänk dig Göran Perssons navelludd, det GÅR bara inte att rösta på honom då!"
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 01:16:52 följande:
    Du skulle varit här när Här och nu och Rain Girl skrev, dom stod för en hel del hjärndöda kommentarer.
    Himlans ovanlig fenomen, not!!!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:14:46 följande:
    Bosse brukar ju fylla trattkantareller med svamp och sälja dom på Ullared, tanterna är som galna och asocialbidraget får han väl en gång i veckan om Nivea kollar fesken?! Wiskyflaskan tog Nasse medans Fritzl och Mamma Mu punktmarkerade Kåta Kråkan innan dom släppte honom på Fältöversten! Myran är helt klart bättre än sladdret men då får Frankenstein flytta in i celluliten istället! Jag tror annars att Barbamamma har uppföljaren där Mozart tar en tripp för att medverka i "Högt siktar bara den som vill få en banan i stjärten"
    Är det sådan underlivssvamp som han säljer? Har han sålt extra bra den här månaden då kommer Lasse Kronér och tar honom i nyckelbenet så han ger ifrån sig vällustiga ljud så att hela grannskapet går med i postkodlotteriet. Mamma Mu hade skänkt använda blöjor till Myrorna så nu hade Frankenstein fått rabatt på Kokta fläskstekar. Celluliten var redan uthyrd så nu var vi tvugna att bosätta oss i Mozarts rövhål. Men där var för trångt. Åtminstonde för 10 barbamammor och deras 67 barn var. Jag tror det är den filmen jag har sett, 15 och en halv gång. Så nu har min granne anmält mig för högförräderi.
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:17:25 följande:
    Hur gör man egentligen när man tar PÅ könet utanpå kläderna, har aldrig fått till det där....  Skrattande
    Du kan inte förvänta dig att du ska förstå sånt, det är bara de upplysta som vet!
    festia skrev 2011-06-09 01:18:07 följande:
    Om jag måste välja mellan att vara förtappad själ och pryd så....
     Eller hur. Jag tycker förtappelse är rätt trevligt faktiskt. 
  • festia
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:24:14 följande:
    Ungefär så jag känner också, det är inte ens lönt att försöka räkna efter då ;)
    Precis. Jag undrar hur man tänker när man tycker att man har haft sex när man tagit på nåns kön utanpå kläderna? Då blev nog väldigt många av med oskulden lååångt innan man trott.
  • annawestergren

Nu börjar min dator ge upp... en omstart och lite sömn på det här så tror jag att det kan bli en bra dag i morgon {#emotions_dlg.flower} sov gott mina små kycklingar!!!

PussN 

Svar på tråden Är jag "äcklig"?