• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:26:06 följande:
    Är det sådan underlivssvamp som han säljer? Har han sålt extra bra den här månaden då kommer Lasse Kronér och tar honom i nyckelbenet så han ger ifrån sig vällustiga ljud så att hela grannskapet går med i postkodlotteriet. Mamma Mu hade skänkt använda blöjor till Myrorna så nu hade Frankenstein fått rabatt på Kokta fläskstekar. Celluliten var redan uthyrd så nu var vi tvugna att bosätta oss i Mozarts rövhål. Men där var för trångt. Åtminstonde för 10 barbamammor och deras 67 barn var. Jag tror det är den filmen jag har sett, 15 och en halv gång. Så nu har min granne anmält mig för högförräderi.
    Innan jag lägger mig....

Jag tror det eller ost? Jag har inte riktigt någonsin kunat tyda vad det egentligen är! Kommer Lasse Kronèr så tror jag ändå högförräderiett kan reduceras till 3-årstrots för Peter Altin har lovat grannen ett extranummer av (a...fff....t...oo....n..nn.....b......l.ll...aa...d..ee.t) Om nu Josef Fritzels Orangutang nu verkligen är inlåst så kommer han vara snabb på Rambos sista cancersvulst - den förmodar jag att han lägger på lur så Frankenstein snubblar och tappar Fläsksteken! Han vill väl inte vara sämre än att Tant Grön ska få samma färg som Tant Brun vid nästa rövhål!
  • Plutteli
    festia skrev 2011-06-09 01:34:55 följande:
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:32:28 följande:
    Eller vänta! Borde inte jag ha tagit mina barns oskuld då? Jag har ju tagit dem på könen många gånger redan! Förvånad
    Jag borde nog sluta tänka på detta nu, jag blir lite illamående... Kräks
    Inte nog med att du är slampa, du är inscestuös också! Nu kommer högaffeln fram! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Huga, lika bra att gå och sova!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 01:26:43 följande:
    Du kan inte förvänta dig att du ska förstå sånt, det är bara de upplysta som vet!
    festia skrev 2011-06-09 01:18:07 följande:
    Om jag måste välja mellan att vara förtappad själ och pryd så....
     Eller hur. Jag tycker förtappelse är rätt trevligt faktiskt. 
    Aha ja jag glömmer ofta min rang, en dålig vana jag har

*klättrara ner lite på stegen och ansluter mig med de mindre bemedlade igen*
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 01:30:49 följande:
    Spöke sov gott madame!!
    Detsamma! jag är rädd för spöken  Gråter
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:24:37 följande:
    Fly hit, jag kan gömma dig på min vind, till stormen blåst över!!!!

Hmm är det den riktiga tomten eller en förklädd pedofil, jag har rysligt svårt för förklädda pedofiler....... dom får massage av GP att framstå som årets höjdpunkt...
    Åh. Har du varmluftsfläkt och bra, begagnat toalettpapper så kan jag nog klara mig ett halvår!

Det är så svårt att veta. Båda kräks i köket när det är fullmåne. Men jag tror nog att du kan vara lugn - det är alltid en förklädd pedofil i slutändan. Nämde jag att tomtesäcken har kommit i Guiness Rekordbok som den största kondomen i världshistorien som har passat sin bärare. Samt världens första kondom i.... Ah, nu kommer jag inte på vad det är för material som tomtesäckar är gjorda av.... Är det ullgarn, säckväv? Nåja, endast Tomten är vaken.
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-09 01:30:14 följande:
    Hellre en evighet i skärselden än en dag med *** och *** i himlen.
    God natt på er mina små knulletussar!  
    Sov gott Hjärta
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-09 01:39:48 följande:
    Åh. Har du varmluftsfläkt och bra, begagnat toalettpapper så kan jag nog klara mig ett halvår!

Det är så svårt att veta. Båda kräks i köket när det är fullmåne. Men jag tror nog att du kan vara lugn - det är alltid en förklädd pedofil i slutändan. Nämde jag att tomtesäcken har kommit i Guiness Rekordbok som den största kondomen i världshistorien som har passat sin bärare. Samt världens första kondom i.... Ah, nu kommer jag inte på vad det är för material som tomtesäckar är gjorda av.... Är det ullgarn, säckväv? Nåja, endast Tomten är vaken.
    Och att inte förglömma - far till alla ongarna!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:27:22 följande:
    Nu börjar min dator ge upp... en omstart och lite sömn på det här så tror jag att det kan bli en bra dag i morgon {#emotions_dlg.flower} sov gott mina små kycklingar!!!

PussN 
    Åh, gonatt min siamesiska grannkollega.  Hoppas du inte får besök av zoofilernas motsvarighet till John blund. Sist det hände mig kunde jag inte sova på en vecka. {#emotions_dlg.flower}
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:41:52 följande:
    Och att inte förglömma - far till alla ongarna!
    Åh. Var du tvungen att posta den kommentaren? Nu kommer jag sitta uppe och skratta hela kvällen! Solig
Svar på tråden Är jag "äcklig"?