• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • festia
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:25:30 följande:
    En härligt medlem av MUF hade en gång ett försök att övertala mig om att rösta på moderaterna (när GP var på tapeten som sosseledare) med motiveringen: "Tänk dig Göran Perssons navelludd, det GÅR bara inte att rösta på honom då!"
    Hahaha! Vilken bra motivering!
  • Plutteli
    festia skrev 2011-06-09 01:28:29 följande:
    Hahaha! Vilken bra motivering!
    Jamenvisst, navelludd är ett tungt vägande argument i politiska debatter!
  • Tonx

Hellre en evighet i skärselden än en dag med *** och *** i himlen.
    God natt på er mina små knulletussar!  

• Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-09 01:27:22 följande:
    Nu börjar min dator ge upp... en omstart och lite sömn på det här så tror jag att det kan bli en bra dag i morgon {#emotions_dlg.flower} sov gott mina små kycklingar!!!

PussN 
    Spöke sov gott madame!!
  • Plutteli
    festia skrev 2011-06-09 01:27:14 följande:
    Precis. Jag undrar hur man tänker när man tycker att man har haft sex när man tagit på nåns kön utanpå kläderna? Då blev nog väldigt många av med oskulden lååångt innan man trott.
    Ja...jag var nog runt 2-3 år tror jag, har för mig att min mor berättat att jag då i fascination nöp min far i snoppen...
  • Plutteli
    Precis. Jag undrar hur man tänker när man tycker att man har haft sex när man tagit på nåns kön utanpå kläderna? Då blev nog väldigt många av med oskulden lååångt innan man trott.
    Eller vänta! Borde inte jag ha tagit mina barns oskuld då? Jag har ju tagit dem på könen många gånger redan! Förvånad
    Jag borde nog sluta tänka på detta nu, jag blir lite illamående... Kräks
  • Plutteli
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:33:28 följande:
    Tack, nu vaknade min härskarinna och intog min säng och tydligen krävs även mitt sällskap där, får kasta in handduken för ikväll
    Go natt! Jag ska krypa i "säng" också (sovet på soffa, min bebis har vräkt mig från sängen)
  • festia
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:30:50 följande:
    Ja...jag var nog runt 2-3 år tror jag, har för mig att min mor berättat att jag då i fascination nöp min far i snoppen...
    Plutteli skrev 2011-06-09 01:32:28 följande:
    Eller vänta! Borde inte jag ha tagit mina barns oskuld då? Jag har ju tagit dem på könen många gånger redan! Förvånad
    Jag borde nog sluta tänka på detta nu, jag blir lite illamående... Kräks
    Inte nog med att du är slampa, du är inscestuös också! Nu kommer högaffeln fram! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-09 01:18:59 följande:
    Jag tror helt klart på ett spöke. För JAG gör ju rimligtvis aldrig något fel? 

Fy fan, jag lider med dig. Verkligen avskyr att vara sjuk!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 01:15:34 följande:
    Min mamma sa en gång att jag var speciell, det kör jag stenhårt på
     Ju konstigare man är desto bättre
    Jag med, världens sämsta och värsta patient jag. Ringde Vc igår och fick en akuttid idag 08:30 tackade nej och hon frågade varför. Jo för att den kan någon som är akutsjuk och rädd ta istället, har inte hostan dödat mig ännu så klarar jag nog veckan ut också... ja jag vet, är en idiot fast på riktigt..
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?