• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:04:59 följande:
    Fan! Hatar att ha fel
    Äh. Du är som jag. Perfekt. Och jag har aldrig haft skägg eller nåt!
  • Anonym (Vad beror det på)
    Fan! Hatar att ha fel
    Flört
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 15:05:52 följande:
    Jag har aldrig skrivit att jag aldrig har sminkat mig. Det är någon annan. Ta en extra titt så får du se!
    Men fan vad jobbigt. Sluta. 
  • HäckHäxan
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:53:57 följande:
    Förmodligen så skrattar bara killarna efteråt för de tyckte det var lätt gånget. 
    Jo men visst, det är ofta så vuxna brukar bete sig Drömmer och alla flickor sitter sen där hemma och lipar för att de gav bort snusk så lätt Förvånad
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Fan! Hatar att ha fel
    Stackars sate
  • HäckHäxan

Jag har funderat på att sälja min kropp, alltså vara hora....... tills min bästa vän sa, snälla du ingen kommer betala för det du gett bort helt gratis så länge Han har rätt, trivs bättre såhär, ja menar vad skulle jag ändå göra av alla dom där pengarna liksom Drömmer

• HäckHäxan
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 14:49:31 följande:
    Verkar jobbigt att behöva jobba hårt för att bli attraktiv.....    Jag hade snarare allt till skänks.   Har aldrig sminkat mig eller nåt.
    Inte jag heller, kanske någon gång om året, men knulla det kan jag och det gör jag OCH jag har inte ens en sån där snygg kropp hubba hubba utan är kort och tjock Men jag fick en sjuhelvetes personlighet och utstrålning till skänks, den har gynnat mig mycket under mitt liv.
  • Mariohn
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:12:31 följande:
    Jag har funderat på att sälja min kropp, alltså vara hora....... tills min bästa vän sa, snälla du ingen kommer betala för det du gett bort helt gratis så länge Han har rätt, trivs bättre såhär, ja menar vad skulle jag ändå göra av alla dom där pengarna liksom Drömmer
    Jag prostituerade mig en gång. En bartender föreslog att han skulle bjuda på drickat om jag följde med honom hem. Sedan hånglade vi under bardisken innan jag bestämde mig för att det var ett grymt kap! Sedan drack jag gratis öl hela studenttiden, han och jag begick okristliga och perversa handlingar tillsammans i 5 år. Idag är vi fortfarande skitbra polare trots att jag skaffat familj och han varit förlovad i 3 år
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:06:12 följande:
    Äh. Du är som jag. Perfekt. Och jag har aldrig haft skägg eller nåt!
    Du vore nog jävligt het i skägg, haha
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:10:52 följande:
    Stackars sate
    JA!!! Det är synd om mig! Gråter
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:07:06 följande:
    Men fan vad jobbigt. Sluta. 
    Haha, ditt sötmongo
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:16:43 följande:
    Du vore nog jävligt het i skägg, haha
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:10:52 följande:
    Stackars sate