• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Mariohn
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:48:54 följande:
    Jag håller mig till en partner om jag är i ett förhållande, men om jag är singel så ser jag ingen anledning till att vara en "munk". Varför neka sig själv njutning?
    Gissning: För att man är ful och har trist sexbegär och därför får man inte ligga så ofta som man egentligen vill. Därför ska man intala sig själv att det är självvalt och att man minsann är en proper individ. 
  • Anonym (Vad beror det på)
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:48:42 följande:
    Jag har aldrig sagt att jag är ute efter att ha så många sexpartners som möjligt. Det enda jag säger är att jag inte skippar att ha sex om jag vill ha det. Eftersom det vore idiotiskt. Kan du definiera "ligga runt". När ligger man runt? Om jag träffar ts på någon krog och vi har en skitkul kväll tillsammans och är vansinnigt attraherade av varandra...ska jag då låta bli att ligga med honom? Eftersom det ökar antalet sexpartners jag haft? Du vet att det räcker med en sexpartner för att man ska bli sjuk va? 
    Ja jag vet att det räcker med en. Att ligga runt är när man har olika sexpartners ofta. Man går från den ena till den andra så att säga. 
    Vill folk göra det så får de göra det. Har inte sagt något annat men jag kan inte förstå varför de inte har större respekt för sin kropp än så bara.  
  • Rakad Apa
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 14:49:31 följande:
    Verkar jobbigt att behöva jobba hårt för att bli attraktiv.....    Jag hade snarare allt till skänks.   Har aldrig sminkat mig eller nåt.
    Jo det är väl därför du inte har fått ligga så mycket!!
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:49:57 följande:
    Till skillnad från dig så har jag aldrig påstått att jag är stolt
    Anser inte att det är fel att vara stolt över sin kropp samt att inte falla för frestelsen så fort den visar sig
  • Mariohn
    Anonym (blev många) skrev 2011-06-09 14:49:31 följande:
    Verkar jobbigt att behöva jobba hårt för att bli attraktiv.....    Jag hade snarare allt till skänks.   Har aldrig sminkat mig eller nåt.
    "eller nåt" Jag är attraktiv av naturen. Däremot ser jag ett otroligt nöje i att träna och hålla mig i form eftersom jag är klok nog att inse att det är nyttigt och tror på att en sund själ i en sund kropp gör ett vackert yttre. Och du...jag sminkar mig inte heller...eller nåt Men jag filar fötterna. Gör du? 
  • Mariohn
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:51:37 följande:
    Anser inte att det är fel att vara stolt över sin kropp samt att inte falla för frestelsen så fort den visar sig
    Varför ska man inte falla för frestelsen? Varför ska man neka sig själv njutning? Är NIO den magiska siffran eftersom det tydligen är DIN standard. 
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:50:08 följande:
    Gissning: För att man är ful och har trist sexbegär och därför får man inte ligga så ofta som man egentligen vill. Därför ska man intala sig själv att det är självvalt och att man minsann är en proper individ. 
    Ibland skriver du så förståndiga saker  {#emotions_dlg.flower}
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 14:51:15 följande:
    Jo det är väl därför du inte har fått ligga så mycket!!
    Förmodligen så skrattar bara killarna efteråt för de tyckte det var lätt gånget. 
    Mariohn skrev 2011-06-09 14:52:55 följande:
    Varför ska man inte falla för frestelsen? Varför ska man neka sig själv njutning? Är NIO den magiska siffran eftersom det tydligen är DIN standard. 
    Kanske det FlörtDet vet man aldrig. Jag har iaf inga nollor efter nian!
  • Rakad Apa
    Anonym (Vad beror det på) skrev 2011-06-09 14:51:37 följande:
    Stolt över sin kropp kan man vara, absolut! Men att vara stolt över sin sexmoralism är en annan femma...
Svar på tråden Är jag "äcklig"?