• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:15:39 följande:
    Jag prostituerade mig en gång. En bartender föreslog att han skulle bjuda på drickat om jag följde med honom hem. Sedan hånglade vi under bardisken innan jag bestämde mig för att det var ett grymt kap! Sedan drack jag gratis öl hela studenttiden, han och jag begick okristliga och perversa handlingar tillsammans i 5 år. Idag är vi fortfarande skitbra polare trots att jag skaffat familj och han varit förlovad i 3 år
    hehhe de ena måste ju inte utesluta det andra. Imorgon kommer det hit ett rart lammkött som skall greja i min trädgård och jag skall vara sexslav, är det horeri eller bara utbytande av tjänster Obestämd
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:16:43 följande:
    Du vore nog jävligt het i skägg, haha
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:10:52 följande:
    Stackars sate
    JA!!! Det är synd om mig! GråterHaha, ditt sötmongo
    Är de vitt tomteskägg du tänker på då Tomte

Oskyldig *visslar oskuldfullt*
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:17:45 följande:
    Nu fantiserar du igen
    Alltid! Skrattande Ditt fel!
  • Mariohn
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:20:23 följande:
    hehhe de ena måste ju inte utesluta det andra. Imorgon kommer det hit ett rart lammkött som skall greja i min trädgård och jag skall vara sexslav, är det horeri eller bara utbytande av tjänster Obestämd
    Det är helt klart horeri! Njut
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:21:18 följande:
    Är de vitt tomteskägg du tänker på då Tomte

Oskyldig *visslar oskuldfullt*
    Ja precis! Tror att ett stort och fluffigt tomteskägg hade klätt Marionym alldeles perfekt!
  • HäckHäxan
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:23:01 följande:
    Det är helt klart horeri! Njut
    Härligt, då skall jag njuta dubbelt då... Denna ljuva skam Tungan ute

Fan jag får nog nästan fira efteråt åt också, för han kommer blimin första nästan mörka man eftersom han är mulatt

Är allt bra så lär jag ju fortsätta idka byteshandel, han får jobba och blir belönad och jag, jag blir bara belönad, känns helt rättvist
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:28:11 följande:
    Ja precis! Tror att ett stort och fluffigt tomteskägg hade klätt Marionym alldeles perfekt!
    Typ bomull eller den där modellen som liksom droppar ner längs hakan???  Drömmer
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:29:48 följande:
    Typ bomull eller den där modellen som liksom droppar ner längs hakan???  Drömmer
    Bomull, helt klart!!
  • Rakad Apa
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:31:46 följande:
    Jag älskar att vara föremål för era perversa fantasier. 
    I bet
Svar på tråden Är jag "äcklig"?