• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 15:31:28 följande:
    Bomull, helt klart!!
    Det är ju fluffigare och mysigare och inte alls slemmig, sen är det ju sött också, icke att förakta!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Mariohn skrev 2011-06-09 15:31:46 följande:
    Jag älskar att vara föremål för era perversa fantasier. 
    Jag vågar inte ens tänka perversa saker nu, då måste jag onanera och blir försenad till dagis!!!! Sluta leda in mig på snuskiga stigar nu!!!! Skrikandes
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:10:05 följande:
    Jo men visst, det är ofta så vuxna brukar bete sig Drömmer och alla flickor sitter sen där hemma och lipar för att de gav bort snusk så lätt Förvånad
    Nej. Det sitter hemma och syr igen blygdläpparna för att aldrig hamna i samma fälla igen. :D
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 15:38:05 följande:
    Nej. Det sitter hemma och syr igen blygdläpparna för att aldrig hamna i samma fälla igen. :D
    Aha självstympning, finns det kurser i sånt eller för jag kan bara stjälkstygng typ????
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:35:57 följande:
    Jag vågar inte ens tänka perversa saker nu, då måste jag onanera och blir försenad till dagis!!!! Sluta leda in mig på snuskiga stigar nu!!!! Skrikandes
    En bild på Leif Pagrotsky och saken är biff! Skrattande
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 15:40:30 följande:
    En bild på Leif Pagrotsky och saken är biff! Skrattande
    Kräks tack för uppvaknandet!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:38:56 följande:
    Aha självstympning, finns det kurser i sånt eller för jag kan bara stjälkstygng typ????
    Nä, men man måste ha haft högt betyg i sykunskap. Stjälkstygn? aldrig hört talas om. Är det något perverst?
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:41:12 följande:
    Kräks tack för uppvaknandet!
    Kom du nu? Det gick snabbt! Jag visste att Leif skulle greja't för dig! Skrattande
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 15:42:53 följande:
    Kom du nu? Det gick snabbt! Jag visste att Leif skulle greja't för dig! Skrattande
    Jag är snabb, lider av förtidigutlösning
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:44:07 följande:
    Jag är snabb, lider av förtidigutlösning
    Gråter
Svar på tråden Är jag "äcklig"?