• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-09 15:47:28 följande:
    Gråter
    Det behöver du inte vara ledsen för.. jag har vant mig och förlikat mig med det hela, lärt mig leva med detta jobbiga.. hubba hubba bla bla osv...

Om det bara kan sluta regna, vill inte alls ut och cykla nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-09 15:49:54 följande:
    Det behöver du inte vara ledsen för.. jag har vant mig och förlikat mig med det hela, lärt mig leva med detta jobbiga.. hubba hubba bla bla osv...

Om det bara kan sluta regna, vill inte alls ut och cykla nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Så jag ska inte starta en välgörenhetsorganisation då som heter "Rädda häckäxans orgasm". Jag lovar dig att du hade fått 5 000 anhängare på facebook och inte kommit förren om 24 timmar. :O

Stackars. du får ställa dig vid rödljusen. Vid nästa rödljus då får du smita in i någon av bilarna. Ta på dig burka så att ingen ser dig. Skrattande
  • Rakad Apa

Ska ut på krogen idag, får se om det blir #35 ikväll. Haha

• Rakad Apa
    LucyStacy skrev 2011-06-09 15:40:30 följande:
    En bild på Leif Pagrotsky och saken är biff! Skrattande
    Leffe är ju en riktig sexbomb!! Tungan ute
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 17:51:24 följande:
    Yes jag kommer - jag är ju i Oslo nu ja!
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-09 19:13:58 följande:
    Yes jag kommer - jag är ju i Oslo nu ja!
    Skål Ja nu jävlar ska du få åka, haha!
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 19:53:24 följande:
    Skål Ja nu jävlar ska du få åka, haha!
    Jag tog med mig alla andra också - tror jag... Vi är 7 visst har jag räknat rätt då?? Obestämd
  • Rakad Apa
    annawestergren skrev 2011-06-09 19:55:40 följande:
    Jag tog med mig alla andra också - tror jag... Vi är 7 visst har jag räknat rätt då?? Obestämd
    Haha, ingen aning, men det blir skitbra! Ju fler desto roligare som man brukar säga
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-06-09 17:51:24 följande:
    Skål
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?