annawestergren skrev 2011-06-09 21:11:52 följande:
Älskling daaaah

det där ordnar vi! Jag hade lätt ställt mig och skrikit rakt ut "din duma jävla idiot - har du 1000 spänn att betala mina dojjor eller???" och "ungjävel var är din morsa?? - håll reda på din jävla unge innan jag sliter av dig byxerna och byter så kan du gå med glass över hela jävla benet!"
Eller nåt!
Jag gjorde fatisktt en sån sak också för några år sen, jag gick med tvillingvagnen i ett varuhus och det var ganska smockat med folk - JAG HATAR FOLKSAMLINGAR - ska gå mot utgången och det är två brudar som går mitt framför mig, jag började få panik för jag ville ut och jag ropar 2 gånger "ursäkta kan du gå lite åt sidan så jag kommer fram med vagnen?" till en av dom för dom gick precis framför och en tvillingvagn är ganska otymplig och jag kom inte förbi - efter 3e gånger så vänder hon sig om och bara tittar på mig sen fortsätter hon gå - fittjäveln - oj oj oj vad jag tog sats och körde på henne!! Hahha fan vad hon skrek om sina nya jävla mockadojjor - det var vinter ute också vil jag minnas hahahhaahahah - jobbigt!
Hahaha, ja, vi gick där jag och syster och ungarna och följde snigeltåget mot trappan då det hände, min reaktion var väl den sedvanliga när jag är bland folk, tusen högljudda svordomar, ett par förolämpningar och mord i blicken. Ungjävlar brukar jag försöka att inte bli elak på, den här var trots allt mindre än min 3-åring.
Men alltså, folksamlingar.
Det är mig man inte vill möta när man står i klunga på typ Ica Maxi och pratar. Eller såna som går alldeles för jävla långsamt, då brukar det komma något i stil med att era jävla söndagspromenader kan ni ta i skogen och inte inne på ett jävla varuhus.
När jag tänker efter så är jag fanimej en riktigt sur jävel.