• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Krokig Krokofant

Knulla på dude :)

One by one, one by one.
  • Insatt
    Här och nu skrev 2011-06-07 09:37:15 följande:
    Folk har sex med hur många de vill, men normalt ska du inte säga. De allra flesta har haft långt färre. Och jag hade reagarat negativt även om jag försökt att inte visa det.
    Vad har du med hur mycket kuk folk fått i fittan att göra, om man får fråga alltså?

Nej ts, du är inte äcklig, hur många sexpartners man haft är ens egen ensak och det ska folk inte sätta sig till doms över! 
  • Anonym

Nej, inte äcklig, men knappast "normal" heller, om man med normal menar att vara inom spannet där de flesta befinner sig.

• mikipiki

Jag svarade annat för jag vet inte vad jag tycker.

Jag är en sån där person som tycker sex och kärlek hör ihop. Kan inte överhuvudtaget se det roliga i att bara ränna omkring och ha sex med folk, men det är ju jag det.

Mitt ex hade haft sex med 24 stycken när han träffade mig.. Eller så var jag nummer 24, minns inte. Men iallafall så minns jag att jag reagerade på det, speciellt eftersom vi bodde i en rätt liten håla där alla känner alla o man visste vilka det var och man kunde stöta på dom i affären. Aningens jobbig stämning blev det när jag hamnade i samma mammagrupp som en av hans erövringar, det enda jag kunde tänka på när jag såg henne var att hon haft sex med min sambo.

Så jag föredrar nog om min framtida partner har haft sex med ett lite mindre antal och att jag slipper på reda på vilka det är.

Men sålänge man trivs med sig själv och vad man gör så är det väl okej antar jag? Alla är ju, som sagt, olika Glad

• Här och nu
    Insatt skrev 2011-06-07 09:40:40 följande:
    Vad har du med hur mycket kuk folk fått i fittan att göra, om man får fråga alltså?

Nej ts, du är inte äcklig, hur många sexpartners man haft är ens egen ensak och det ska folk inte sätta sig till doms över! 
    Ts frågade vad vi tyckte. Ja, antalet är en ensak, men om man basunerar ut det får man räkna med reaktioner.
  • Här och nu

Om min partner berättade att den haft så många innan vi hade sex, hade jag inte gått vidare med förhållandet.

• Här och nu
    Vildblomman skrev 2011-06-07 09:33:31 följande:
    34 är ju inget alls tycker jag. Hamnade i säng med en kille som enligt egen utsago vid 26 år hade tappat räkningen vid 200, övning ger ju färdighet och han kunde sina grejer :). Givetvis skyddade jag mig, självklart vid ett ons.
    Tror inte ett dugg på det du fick höra.
  • Anonym

Jag tycker inte att någon viss siffra sätter någon "äcklighetsstämpel" på någon.

• 3barnsmor
    Anonym skrev 2011-06-07 09:32:14 följande:
    Ditt liv. Dina val.

Jag skulle däremot aldrig ha sex med så många. Har haft det med två och är tre år yngre än dig.

Dock skulle en tjej med sp många sexpartners vara en slampa i mina ögon.
    Och en kille skulle inte vara en slampa i dina ögon?
  • Anonym (Sex är ju mmmmm)

Jag ä 23 år och har haft sex med 18-20 killar. Mellan 15-19 år hade jag ett förhållande där jag blev misshandlad och kontrollerad totalt så jag "passade på" att göra det mesta så fort det tog slut mellan oss, hade on/off förhållande...
    När det tog slut på riktigt så var jag singel i 2 månader, under den tiden hade jag nog sex med 4-5 stycken tills jag träffade min nuvarande sambo som jag är förlovad och har barn med;)
    Är man singel så får man göra precis som man vill !!
    Tror risken för otrohet är större om man inte fått leka av sig faktiskt.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?