• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Myapocalypse
    Thalis skrev 2011-06-07 09:10:41 följande:
    Hahahaha
    Men skyddat!!!
    Jadå :) om det är ett ONS så är det klart det är viktigt :D Men skulle han skaffa ett förhållande så känns det inte lika viktigt :D (sålänge båda är fria från könssjukdommar)

Mår han bra av det så vad är 34 att tjafsa om? :S Det handlar väll ändå om honom och hans välmående, eller ska han skita i att ha sex med fler personer bara för att ANDRA tycker det. Löjligt om ni frågar mig.
  • Anonym

Jag tror många här inne som dissar bara är avundsjuka TS, jag är det iallafall. Mer samlag åt folket!

• Anonym
    Rakad Apa skrev 2011-06-06 20:53:24 följande:
    Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?
    Ditt liv. Dina val.

Jag skulle däremot aldrig ha sex med så många. Har haft det med två och är tre år yngre än dig.

Dock skulle en tjej med sp många sexpartners vara en slampa i mina ögon.
  • Älskarlivet

Jag svarade ja. Tycker egentligen inte du är äcklig så det är fel ord! Men jag tycker det är många partners för att bara vara 28 år.

• Vildblomman

34 är ju inget alls tycker jag. Hamnade i säng med en kille som enligt egen utsago vid 26 år hade tappat räkningen vid 200, övning ger ju färdighet och han kunde sina grejer :). Givetvis skyddade jag mig, självklart vid ett ons.

• Anonym (Hanna)

Jag läste någonstans att en person runt 30 år i snitt har legat med 5-7 personer, vilket iaf stämmer för mig, även om jag fick räkna efter noga och faktiskt inte hade stenkoll på det exakta antalet. 34 personer får en varninsklocka att ringa hos mig. Känns lite "sexmissbrukarbeteendevarning" över det eller "bekräftelsebehov", men inte äcklig.

• Här och nu

Folk har sex med hur många de vill, men normalt ska du inte säga. De allra flesta har haft långt färre. Och jag hade reagarat negativt även om jag försökt att inte visa det.

• Här och nu
    JuliaåRonjasmammis skrev 2011-06-06 21:13:11 följande:
    Hahaha, jag är helt fascinerad över att det faktiskt finns folk som röstar Ja! 

Hur kan man vara äcklig bara pga antalet sexpartners?  
    Jag röstade ja, pga. jag anser att man är hastig om man har så många. Sex är nåt värdefullt för mig. Nåt jag ger till den jag älskar och kan tänka mig att leva med. Ingen annan.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?