• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Mariohn
    Tonx skrev 2011-06-10 09:21:51 följande:
    Morgonens frukostcitat:

6-åringen: Mamma, kommer du ihåg när din farmor dog?
    Jag; Ja, såklart!
    6-åringen; Hon ligger ju i graven nu. Undrar om hon är rutten.
    Jag; Det är hon inte, för hon är kremerad, det betyder att man bränner kroppen i en ugn.
    6-åringen; Jaha! Vad smart! Det ska jag också bli, jag vill inte bli rutten.

Jag fnissar en stund, sen fortsätter vi och äter, typ 5 minuter senare kläcker 3-åringen ur sig:

"När man dör blir man en ängel, om man inte är dum för då blir man en häst"

Jag och 6-åringen exploderar ut i asgarv och sprutar gröt och fil över hela köksbordet.
    Hahahahahahahaha,
  • Tonx
    annawestergren skrev 2011-06-10 12:27:34 följande:
    Aaahahaha asgarv! Sjukt roliga barn kan vara! Min lilla är så jävla smidig han kläcker bara ur sig tokigheter! En gång på en fullpackad buss frägar han mig varför jag har långa tuttar??? Jävla unge hahahaha! Jag sa bara "jag har för små tuttar för att dom ska vara långa... vad har du fått det ifrån? Vart har du fått det ifrån? -Min kompis sa att mammor får långa tuttar när barnen sugit på dom!

Detta konstaterade han högt och tydligt på bussen! Snällt! Näe!!
    Alltså ibland är de mer än lovligt pinsamma, hahahahah! Långa tuttar även, tss, inga långa tuttar på den här mamman iaf.
  • Elina
    Anonym (1 person) skrev 2011-06-06 21:18:38 följande:
    jag har bara haft sex med min man och är 25 år, skulle inte säga äcklig men jag tycker det låter mycket och kanske lite destruktivt?
    Vad har du rätten att döma att det är mycket och destruktivt? Det är väl ingen som dömer dig för att inte testa runt lite innan du gifte dig?
  • Joppelina

Om det är destruktivt att njuta och ha skönt, vad är det då som inte är destruktivt?
    Att lida och känna smärta? Oskyldig

• Anonym (Bull)
    annawestergren skrev 2011-06-10 12:27:34 följande:
    Aaahahaha asgarv! Sjukt roliga barn kan vara! Min lilla är så jävla smidig han kläcker bara ur sig tokigheter! En gång på en fullpackad buss frägar han mig varför jag har långa tuttar??? Jävla unge hahahaha! Jag sa bara "jag har för små tuttar för att dom ska vara långa... vad har du fått det ifrån? Vart har du fått det ifrån? -Min kompis sa att mammor får långa tuttar när barnen sugit på dom!

Detta konstaterade han högt och tydligt på bussen! Snällt! Näe!!
    Haha!
    Jag har en egen: 5-årig lillasyster tittar på mammas bröst när hon kliver ur duschen, pekar och säger "Såna där har XXX (storasyster 17 år) också, men dom sitter högre upp"!

Jävla ungar SkrattandeHjärtaGlad
  • Joppelina
    Tonx skrev 2011-06-09 21:38:03 följande:
    Ärligt talat så är småbarnsmammor bland det värsta jag vet. Jag undrar seriöst om inte deras hjärnceller rann ur fittan tillsammans med ungen och allt annat slafs. Är man HELT säker på att det alltid är en moderkaka och inte hjärnan som kommer ut tillsammans med ungen?

Gaaah!

Och Ballar av stål äger, skulle lätt kunna göra sånt. Jag älskar att spela teater, gammal estet som man är.
    hahahaha

Du vet väl att barnvagnar används på för att bana väg lite överallt. Sett totalt vansinniga sätt att gå över övergångsställ, stppa tunnelbanedörrar och bana väg i trånga folksamlingarmed hjälp av barnvagnar många gånger,,, känns som lite mini pansarvagn,,,undrar hur man tänker som förare av barnvagnen då,,, om ett barn sitter där då förståss,,, Obestämd
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-10 12:35:47 följande:
    Alltså ibland är de mer än lovligt pinsamma, hahahahah! Långa tuttar även, tss, inga långa tuttar på den här mamman iaf.
    Meh jag har inte heller långa tuttar dumma pojke! Går ju inte ha han bland folk, borde sättas i bur! 
    Anonym (Bull) skrev 2011-06-10 16:42:12 följande:
    Haha!
    Jag har en egen: 5-årig lillasyster tittar på mammas bröst när hon kliver ur duschen, pekar och säger "Såna där har XXX (storasyster 17 år) också, men dom sitter högre upp"!

Jävla ungar SkrattandeHjärtaGlad
    Hahahaha asg, "men dom sitter högre upp" hahahahhahahahahaha! Skitungar!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?