• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 13:51:06 följande:
    och hunden icke att förglömma min rara råtta liksom!
    Fast råttan satt väl på killen och hunden var väl i bilen? Eller är jag helt ute och seglar i avloppskanalen.
  • LucyStacy
    Thomas 66 skrev 2011-06-12 13:51:59 följande:
    Då har jaq ju lite tipps, iof inte så känsligt vad folk tror . bjuder på det
    Det är bra. Det är inte jag heller. Bara om det kommer fram folk och säger "Hej. Ursäkta det ligger en hel bajskorv på ditt knä. Den hänger och dinglar". Då hade jag nog blivit lite tårögd. Gråter
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 13:52:31 följande:
    Fast råttan satt väl på killen och hunden var väl i bilen? Eller är jag helt ute och seglar i avloppskanalen.
    Hunden är en rottis, alltså en råtta... hon är matglad och har inomkort ätit upp hans familj, så då vinner jag, lammkött, godis och hund Good for me... Big mama is soo happy aj aj...
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan

gahh jag borde vika tvätt och rensa garderober och lägga in alla kläder, men jag har ingen lust OCH jävla gräsmattan behöver klippas en gång till... gahhh jag hatar att vara lustlös... det måste bero på för lite sex!

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 13:57:00 följande:
    Hunden är en rottis, alltså en råtta... hon är matglad och har inomkort ätit upp hans familj, så då vinner jag, lammkött, godis och hund Good for me... Big mama is soo happy aj aj...
    Vad menar du nu? Har du en alldeles egen snopp? Är den avhuggen? Är den självgående? Kallar du den "Hon" och släpper du ut den om dagarna? Ska du verkligen lämna snoppen ensam med släktingarna.

Det är nog vad folk här skulle kalla "lite destruktivt". Obestämd              
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 14:04:30 följande:
    Vad menar du nu? Har du en alldeles egen snopp? Är den avhuggen? Är den självgående? Kallar du den "Hon" och släpper du ut den om dagarna? Ska du verkligen lämna snoppen ensam med släktingarna.

Det är nog vad folk här skulle kalla "lite destruktivt". Obestämd              
    Man det är väl normalt att vara destrutiv... min mamma sa att jag var speciell redan som barn och det kör jag stenhårt på!!!!!!!!!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 14:05:56 följande:
    Man det är väl normalt att vara destrutiv... min mamma sa att jag var speciell redan som barn och det kör jag stenhårt på!!!!!!!!!
    Det beror nog på sättet hon sa speciell på. Förvånad

Elakk mama!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 14:07:57 följande:
    Det beror nog på sättet hon sa speciell på. Förvånad

Elakk mama!
    Va kan man säga det på olika sätt... jag är inte så bra på att höra nyanser... Nä jag är SPECIELL, det har MIN MAMMA sagt, SÅ DET SÅ!!!!!

Försök inte inbilla mig annat...

U call med slut like it a bad thing Drömmer ????
Svar på tråden Är jag "äcklig"?