• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Här och nu
    FrökenCarlsson skrev 2011-06-07 10:00:13 följande:
    Jag är lika gammal som dig TS, har haft två längre förhållande och förmodligen fler sexpartners än du och jag är då minsann inte äcklig.. =)
    Jag mår inte dåligt eller har sex av något destruktivt skäl eller bara för att få bekräftelse osv osv osv, utan enbart för att jag är kåt o gilar attt ha sex. Dessutom skyddar jag mig alltid vid ONS och ärligt så är jag kompis med många av mina "ex-ons"..
    Nu är jag förlovad med en man, så inga mer ONS, och han tycker då inte att jag är äcklig!

Fattar inte hur någon kan bestämma vad som är normalt eller onormalt när det kommer till sexpartners!
    ONS finns inte i min värld o enbart äckligt.
  • Anonym (Sex är ju mmmmm)
    Här och nu skrev 2011-06-07 09:54:22 följande:
    Risken för otrohet är minst om man älskar den man har sex med. Blir jag kär i en annan är jag inte otrogen. Jag tänker efter om det är värt att bryta o gör det i så fall först.

Det är du det,  ja men det finns de som inte gör likadant utan känner att de inte fått leka av sig riktigt och därför är otrogna.

Jag är glad att testat några killar ialf ! Slipper jag tänka på hur det är att ha sex med andra ;)

• Anonym

Intressant det här , hur alla tänker. Jag tycker absolut inte det är äckligt att haft sex med 34st vid 28års ålder, varför ska det vara det??? Ska man leva utan sex bara för att man är singel?

Om man nu har sex med ca 3 per år som ts och det är onenightstands, så har hon/han haft sex 3ggr på ett år, inte många ggr. Så alla ni som har fast förhållande om ni har sex kanske 2-3ggr veckan, varför ska en singel bara få ha sex några ggr på ett år. Nu kan man ju självklart ha sex med en person flera gånger men att hitta ett bra kk är ju inte alltid det lättaste.

Nä så länge alla mår bra av det så knulla på. 

• Här och nu
    Anonym (Sex är ju mmmmm) skrev 2011-06-07 10:02:04 följande:

Det är du det,  ja men det finns de som inte gör likadant utan känner att de inte fått leka av sig riktigt och därför är otrogna.

Jag är glad att testat några killar ialf ! Slipper jag tänka på hur det är att ha sex med andra ;)

Ingen tanke jag har behov av.
  • Avena

Annat.

Äcklad är ett ganska starkt ord i min värld så det ska mer till än så. Kanske att jag själv hade haft så många.

Dock hade jag väl undrat varför personen i fråga varit med så många och tyckt det var lite konstigt. Men det är upp till var och en och jag hade inte lagt så mycket energi på att tycka något. Sen är det inte extremt många, men allt över 20 känns mycket för mig och egentligen har jag väl en bild av att runt 10 är normalt. Vet inte varför.

• Anonym (orolig,känslig)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 09:58:52 följande:
    Jag är hellre äcklig än frigid.
    Kör hårt.
    yeahh!
  • Anonym (mycket)

Jag själv tycker det är mycket.
    Jag är 26 och har haft 2 förhållanden och endast sex med dom 2,
    min man och jag har varit ett par i 9 år nu. 

Fast äcklad skulle jag väl inte bli, men ja det är många killar på så få år enligt mig. 

• Anonym (åxo fler än 7)

Nix tycker inte du e äcklig alls, vad är normalt enligt vem???? för mig låter det onormalt lite med 7 partners. Nä övning ger färdighetTungan ute  min partner har oxå haft många, han e ingen sämre människa för det, hans sexliv tillhör det förflutna o inget jag varken kan eller vill göra något åt  Tungan ute kör på du :)

• Plutteli

Hahaha, tur för dina kolleger att de inte träffat mig ;) Tro mig, du ligger i lä.

• Anonym

Nej det tycker jag inte, tvärtom är det väl ganska få? Eller? Men absolut inte äcklig. 

Svar på tråden Är jag "äcklig"?