• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 17:49:16 följande:
    Jag lägger dom utanför din dörr. Jag skriver en lapp där det står "Potatismos" bredvid.
    Goodie goodie!! Skickar du med ett par använda trosor också så grannen har något att luckta på?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 17:40:19 följande:
    Pedagogiskt och bra svarat!
    Panorama seende..

Ibland får jag in den, sitter det menar jag, alltså inte att jag måste sitta på den, men mer att jag liksom du vet hoppas du hajjar för jag själv begriper inte vad det är jag försöker massuppfitta fram här alls.... Spöke
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-12 17:52:59 följande:
    Goodie goodie!! Skickar du med ett par använda trosor också så grannen har något att luckta på?
    Japp. Det var vita trosor och jag har även ritat dit mensfläckar, så nu kommer han att tro det är polska flaggan som jag skickar.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 17:42:04 följande:
    Kan man stoppa beteendet genom att dela ut begagnade tuggumin som de kan tugga på? 

Och så berättar vi inte att tuggumina egentligen är kondomer.
    hahahhahaha får mig osökt att tänka på hur min dotter blev till Jodå kondomer fanns och de låg så fint så på högtalaren jämte sängen hela natten
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 17:56:13 följande:
    Panorama seende..

Ibland får jag in den, sitter det menar jag, alltså inte att jag måste sitta på den, men mer att jag liksom du vet hoppas du hajjar för jag själv begriper inte vad det är jag försöker massuppfitta fram här alls.... Spöke
    Övning ger färdighet Hjärta
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 17:43:51 följande:
    JO jag kan knyckla ihop dig oxå och lägga dig i fickan eller krympa dig med min krympstråle så du blir liten nog att bo i mit dockskåp! {#emotions_dlg.djavulsk}
    -Älskling jag krympte frugan
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 17:45:54 följande:
    Eller't så använder du dom där laserglasögonen som jag talade med dig om för några inlägg sedan.
    Då kan du se henne naken.
    Åhh jag hade lätt velat ha stålmannens sån förmåga bara 24 timmar oj oj vad roligt jag hade haft... hade gärna även varit man under dessa 24 timmar för att få den ultimata upplevelsen OCH det skulle vara under vintertid då, annars kan det kvitta!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 17:57:27 följande:
    Övning ger färdighet Hjärta
    Kyss så sant och tänk som jag kan sitta, nu när jag tränat på det i 31 år
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 17:56:13 följande:
    Panorama seende..

Ska du massuppfitta. Men du har väl bara en fitta att använda dig av? Eller? Säg inte att du ska låna släktingarnas fittor för då smäller jag av. Förvånad
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 17:56:50 följande:
    Japp. Det var vita trosor och jag har även ritat dit mensfläckar, så nu kommer han att tro det är polska flaggan som jag skickar.
    Åh vad bra för han älskar polacker! Kan du inte slänga dit en bajsrand eller två och lite råttgift så han blir tam och städar min toalett?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?