• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Midka skrev 2011-06-12 16:35:37 följande:
    Jag hänger inte med i diskussionene om kvalitet och kostnad....
    Träning ger färdighet är mer mitt motto. Om någon behövt träna mer än andra är irrelevant huvudsaken är att de har tränat tillräckligt när jag träffar dem.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 16:37:27 följande:
    Nej ni uttrycker er likvärdigt, skit svårt att förklara. Ni känns som samma personer ibland.. gahh att jag inte minns nicket.... detta var nu flera år sen..

Iaf jag är glad att ni / du får mig att garva iaf
    Haha! 
    Ja jag har ingen fler användare iallafall. Oskyldig

Härligt att vi får dig att garva! :D
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 16:38:08 följande:
    Lyssna på mamma du. Jag är bara en gammal toka med demens ligth så
    Haha! Men du vet bäst hur feta släktingar ska ta's.
  • Anonym

tycker 34 st är lite när du är 28 år... inget jag skulle reagera på. Min man var 32 när vi träffades, då hade han haft sex med över 100... inget konstigt det heller. Har många väninnor som när de närmar sig 40 haft sex med över 100 män... debuterar man vid 15 blir det ju bara några stycken per år...

• HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 16:43:33 följande:
    Haha! Men du vet bäst hur feta släktingar ska ta's.
    Ja tack vare dig och din skola... du är fantastiko!
  • Anonym (Gammal kåtbocken)

Inte alls enligt mig men kanske lite för din ålder jag är 26 år och har redan varit med 22 st i mit ''unga ålder''

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 16:51:41 följande:
    du är fantastiko!
    Syftar du på min mjölk? Jag kan ge dig några smakprov! Du kommer falla stendoeu ner till marken!
  • HäckHäxan
    Anonym (Gammal kåtbocken) skrev 2011-06-12 16:58:14 följande:
    Inte alls enligt mig men kanske lite för din ålder jag är 26 år och har redan varit med 22 st i mit ''unga ålder''
    Bocken, man alltså??? eller analyserar jag alldeles för mkt nu. Kåtbockar är kul iaf
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 17:00:34 följande:
    Syftar du på min mjölk? Jag kan ge dig några smakprov! Du kommer falla stendoeu ner till marken!
    Please dont kill me..... i dont like milk that much....

OCH absolut inte bröstmjölk, skulle nog Kräks och må dåligt psykiskt i minst 1 år framåt....
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 17:09:41 följande:
    Please dont kill me..... i dont like milk that much....

OCH absolut inte bröstmjölk, skulle nog Kräks och må dåligt psykiskt i minst 1 år framåt....
    Det har jag inte tänkt heller. Du är ju min partner in crime. :D

Oj, då förstår jag att alla bebisar är traumatiserade. Och dom dricker ju mjölk i ETT år. Då är hela två-årstiden förstörd med andra ord.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?