HäxanSurtant skrev 2011-06-12 16:36:05 följande:
Nej kvalitet är inte alltid dyrt. Det handlar om vilken prislapp man tycker varan är värd. För mig är kärlek värt massor, det är det absolut finaste i världen. Men sex eller närhet är inte samma sak som kärlek för mig.
Att ha haft sex med en eller många innebär inte att kvaliteten på kärleken är sämre eller mindre värd eller att man anser att man förtjänar mer eller mindre.
Kärlek handlar om att våga, om mod, att lägga sitt liv i någon annans händer och våga lite på den människan. Man kan alltid bli sårad, man riskerar alltid att bli det när man älskar. Med detta i vågskålen så bryr jag mig fortfarande inte om ifall han legat med 5st eller 500st. Det påverkar ju inte vad jag uppfattar vara kvalitet hos mannen ifråga. Men priset för kärlek är många gånger högt för många, kanske just för att många har orealistiska förväntningar och bygger luftslott.
Jag föredrar jordnära människor som är trygga med vem dom är och vad dom vill ha, inga osäkra personer med kontrollbehov, för sån är jag. Jag vill inte äga en annan människa, jag vill att den personen friviliigt väljer att dela sina dagar med mig och gör det med vetskapen att den är trygg med mig och att det är vi två mot världen
För mig är då inte sex någon prislapp, utan en ren bonus.
MEN JAAAG VILL ÄÄÄÄGA ÄGA ÄGA, ALLT ÄR BARA MITT, MITT, MITT!!!!!