• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:15:42 följande:
    Men om jag slänger in ett gäng inavlade skåningar i string och med begagnade navelpierings? Och de dessutom sjunger "Ja må han leva" i falsett? Och ställer en åldrad man bredvid i bara strumplästen, tror du inte han blir lite uppmuntrad då? Kanske lite eggad till och med?
    Ah om det är pojkar och med sjömanskläder, såna där blå/vita med krage! Och ifall farbror Bosse med klubban i mun leder allsången!! 
    Då kanske till och med jag blir lite till mig! 
    Mannen i strumplästen kan hellre få vara en silverrygg men lederhosen! 
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:20:09 följande:
    Hahaha! Det ser nästan ut som om du sjunger.

La KräkslaaaaaKräkslaaaaaaaaaaaaaa Kräks laaalaaaaaaaaaKräksKräksKräks
    Ja asså jag tycker det liknar tp en reaktion på Lena BH! Ph mena ja!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:23:17 följande:
    Ja asså jag tycker det liknar tp en reaktion på Lena BH! Ph mena ja!
    "Det gör ont, det gör ont, det gör ont en stund på natten när du kommenterar sådär..."
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:20:54 följande:
    Ah om det är pojkar och med sjömanskläder, såna där blå/vita med krage! Och ifall farbror Bosse med klubban i mun leder allsången!! 
    Då kanske till och med jag blir lite till mig! 
    Mannen i strumplästen kan hellre få vara en silverrygg men lederhosen! 
    Vilket lurigt trick det där av Fabror Bosse att ha klubban i mun. Tror han att han är en 5-årig flicka eller? Skrikandes
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:27:47 följande:
    "Det gör ont, det gör ont, det gör ont en stund på natten när du kommenterar sådär..."
    "Jag råka köra den i patten för du gör mig så kär....."
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:14:40 följande:
    The dangerzone! Let me in!
    Du är alltid välkommen till The twiligthzone... anything can happen here.... Oskyldig Cool Tungan ute
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:28:52 följande:
    Vilket lurigt trick det där av Fabror Bosse att ha klubban i mun. Tror han att han är en 5-årig flicka eller? Skrikandes
    Ja han tror han är en onge! Fräckt va?!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:32:32 följande:
    "Jag råka köra den i patten för du gör mig så kär....."
    "Och nu skärde jag av den och har den bredvid mig hääär"
  • HäckHäxan

alltså det finns män som jag skulle vilja göra detta med.....

• HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:17:06 följande:
    Vet inte riktigt om jag är övertygad men låt gå! Men det ska nog gå att dressera dig också!
    För lite spanking tror jag själv, men jag kan ha fel, det har hänt förr Drömmer
Svar på tråden Är jag "äcklig"?