• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Carisma

Herregud, det är väl ingen siffra för någon som är 28 år tycker jag. (alltså, nej. Du är långt ifrån äcklig på det planet)

• HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:00:18 följande:
    Ska du massuppfitta. Men du har väl bara en fitta att använda dig av? Eller? Säg inte att du ska låna släktingarnas fittor för då smäller jag av. Förvånad
    Nej jag har klonat min fitta för optimal njutning bara, har inget med släkten genetiska defekter alls att göra!!!!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 17:57:19 följande:
    hahahhahaha får mig osökt att tänka på hur min dotter blev till Jodå kondomer fanns och de låg så fint så på högtalaren jämte sängen hela natten
    Ni kom på att ni hade glömt köpa ballonger till släktfesten nästa dag, men vill ändå ha sex. Så vad gör man?!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 17:57:44 följande:
    -Älskling jag krympte frugan
    Näe gjorde du? Men huvudsaken är iaf att du inte krympte dildon!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:00:12 följande:
    Kyss så sant och tänk som jag kan sitta, nu när jag tränat på det i 31 år
    Jaa snart ska vi klara rulla (knulla) runt också!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:00:57 följande:
    Åh vad bra för han älskar polacker! Kan du inte slänga dit en bajsrand eller två och lite råttgift så han blir tam och städar min toalett?
    Japp. Ska se om det är äkta kvalititesbajs jag skiter. För det bore ju lite skämmigt att skicka gul bajs liksom. Obestämd 
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:02:32 följande:
    Nej jag har klonat min fitta för optimal njutning bara, har inget med släkten genetiska defekter alls att göra!!!!
    Bra att du inte blandar in dom. De har nog med problem redan med attackerade snoppar, brist på godis och  inlåsning i bilen.
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:04:31 följande:
    Japp. Ska se om det är äkta kvalititesbajs jag skiter. För det bore ju lite skämmigt att skicka gul bajs liksom. Obestämd 
    Ja asså det går inte för då kan hända att han blir ledsen ju Gråter
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:02:32 följande:
    Ni kom på att ni hade glömt köpa ballonger till släktfesten nästa dag, men vill ändå ha sex. Så vad gör man?!
    Man take a walk on the wild side..... Hälften vunnet friskt vågat!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:03:30 följande:
    Näe gjorde du? Men huvudsaken är iaf att du inte krympte dildon!
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:00:12 följande:
    Kyss så sant och tänk som jag kan sitta, nu när jag tränat på det i 31 år
    Jaa snart ska vi klara rulla (knulla) runt också!
    Nej att krympa den vore hädelse och en given plats bland änglarna och dit vill icke jag...

Ja nu sitter ju SITT FIDO som en gjutet, dags för svårare uppgifter.. jag vill komma till slutmålet, spela död
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 18:05:52 följande:
    Bra att du inte blandar in dom. De har nog med problem redan med attackerade snoppar, brist på godis och  inlåsning i bilen.
    Mmm men råttan mår bra... hon ser lite tjock ut idag men men så blir det när man går på godisdiet!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?