• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan

På tal om råttor så bar jag just ut en död mus/råtta/sork liknande djur i soptunnan som mina katter så vänligt lämnat för att utfodra mig på vardagsrums golvet Kräks

Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:07:40 följande:
    Nej att krympa den vore hädelse och en given plats bland änglarna och dit vill icke jag...

Ja nu sitter ju SITT FIDO som en gjutet, dags för svårare uppgifter.. jag vill komma till slutmålet, spela död
    Nej det kan jag verkligen förstå, belsebub låter sexigare! {#emotions_dlg.djavulsk}

Nästa: "kom och sätt dig i pappas knä ska du få åka hiss"
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:09:14 följande:
    På tal om råttor så bar jag just ut en död mus/råtta/sork liknande djur i soptunnan som mina katter så vänligt lämnat för att utfodra mig på vardagsrums golvet Kräks
    Tycker du ska vara glad att dom faktiskt tänker på dig!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:09:55 följande:
    Nej det kan jag verkligen förstå, belsebub låter sexigare! {#emotions_dlg.djavulsk}

Nästa: "kom och sätt dig i pappas knä ska du få åka hiss"
    Upp å ner upp å ner, om och om och om igen.....

Lucifer, där har vi grejorna som gäller.... Het, varm och garanterat farlig för denna kvinnans sinnnen....
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:11:05 följande:
    Tycker du ska vara glad att dom faktiskt tänker på dig!
    Jag känner mig Kräks mycket tacksam Kräks för deras Kräks ljuva omtanke!! Kräks Kräks Kräks

Tyst *ler ytterst osäkert men tacksamt så inibomben*
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:12:56 följande:
    Upp å ner upp å ner, om och om och om igen.....

Lucifer, där har vi grejorna som gäller.... Het, varm och garanterat farlig för denna kvinnans sinnnen....
    The dangerzone! Let me in!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-12 18:06:00 följande:
    Ja asså det går inte för då kan hända att han blir ledsen ju Gråter
    Men om jag slänger in ett gäng inavlade skåningar i string och med begagnade navelpierings? Och de dessutom sjunger "Ja må han leva" i falsett? Och ställer en åldrad man bredvid i bara strumplästen, tror du inte han blir lite uppmuntrad då? Kanske lite eggad till och med?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:14:06 följande:
    Jag känner mig Kräks mycket tacksam Kräks för deras Kräks ljuva omtanke!! Kräks Kräks Kräks

Vet inte riktigt om jag är övertygad men låt gå! Men det ska nog gå att dressera dig också!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:08:24 följande:
    Mmm men råttan mår bra... hon ser lite tjock ut idag men men så blir det när man går på godisdiet!
    Nu gör du mig förvirrad igen... Var inte råttan snoppen? Tomte
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 18:14:06 följande:

Hahaha! Det ser nästan ut som om du sjunger.

La KräkslaaaaaKräkslaaaaaaaaaaaaaa Kräks laaalaaaaaaaaaKräksKräksKräks
Svar på tråden Är jag "äcklig"?