• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 22:11:01 följande:
    Jag luras aldrig, allt jag skriver tror jag stenhårt på tills motsatsen är bevisad, fast det krävs många gånger för att jag skall byta min sanning.
    Ååååh lovely! Jag ska få bli en kändis! Men du var ska vi bo då? För jag vill ju inte bli känd själv, du måste ju vara med mig då!
  • HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 22:14:11 följande:
    Ja jag förstog det! Tänk vad guds kärlek kan gra för mänskliigheten! Demonen i dig är nu utdriven och du kan känna dig lycklig!
    Ja price the lord (innan) svenska gudinnan då....

No more demons får me.. kanske en damien i framtiden, men det får gudinnans nåd utvisa, man vet ju aldrig Solig
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 22:16:02 följande:
    Ååååh lovely! Jag ska få bli en kändis! Men du var ska vi bo då? För jag vill ju inte bli känd själv, du måste ju vara med mig då!
    Nått Hilton hotell borde väl duga, typ bröllopssviten eller nått sånt, lite diskret men ändå bra kvalitet??
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 22:24:27 följande:
    Ja price the lord (innan) svenska gudinnan då....

No more demons får me.. kanske en damien i framtiden, men det får gudinnans nåd utvisa, man vet ju aldrig Solig
    Just så! Muahahaha!
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 22:25:17 följande:
    Nått Hilton hotell borde väl duga, typ bröllopssviten eller nått sånt, lite diskret men ändå bra kvalitet??
    Alltid, på heltid? Aaaahw Hjärta så kan vi sätta på alla gulliga pojkar som bär väskor och öppnar bildörrar!!!!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 22:27:40 följande:
    Alltid, på heltid? Aaaahw Hjärta så kan vi sätta på alla gulliga pojkar som bär väskor och öppnar bildörrar!!!!
    Ja vi kan ju växla boenden ibland och prova andra bra hotell, iaf jag har vanan att bli otålig mellan varven och gillar ombyten.

Ja sånna söta små raringar, extra dricks till snyggona så har vi sexbiten ordnad också, bara Plus
  • LucyStacy
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 21:47:15 följande:
    Usch ni är bögar och äckel allihopa hahahaha you will never find out who I am!
    Japp och marsvin, och disktrase-ätare och dase-smugglare och Hans och Greta-läsare och Tandborste-ignorerare och toalettpappers-slösare och med därtill. Äckel vore bara förnamnet och bögar vore bara efternamnet. Vem var du själv förresten?
  • HäckHäxan

Merhaba LucyStacy

Va fan är inte ditt nick en boktitel eller finns det en bok som handlar om Lucy Stacy??? *förvirrad*

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 23:01:31 följande:
    Merhaba LucyStacy

Va fan är inte ditt nick en boktitel eller finns det en bok som handlar om Lucy Stacy??? *förvirrad*
    Tala svenska, miss häxa

Det vet jag ej. Jag är Batra ibland, men annars en helt vanlig tjej.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 23:03:55 följande:
    Tala svenska, miss häxa

Det vet jag ej. Jag är Batra ibland, men annars en helt vanlig tjej.
    Fakk jag ville ju inte alls tala svenska nu juh

Åhh Dabid, den lilla raringen..

Men seriöst ditt nick buggar min hjärna, jag bara vet att jag liksom läst/sett kombon Lucy Stacy förut och det stör mig att jag inte kommer på vart Tyst Skrikandes
Svar på tråden Är jag "äcklig"?