• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 23:23:02 följande:
    Finns ingenting värre. Jag lovar dig.
    Jo spy, volmerande människors rester är fan det äckligaste som finns....
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 23:27:04 följande:
    Jo spy, volmerande människors rester är fan det äckligaste som finns....
    Japp. Jag skrev så bara för att du skulle berätta vad det var som var äckligare utan att behöva fråga.

Är jag inte smart?
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 23:28:58 följande:
    Japp. Jag skrev så bara för att du skulle berätta vad det var som var äckligare utan att behöva fråga.

Är jag inte smart?
    Joooo verkligen, jag är helt impregnerad!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 23:29:28 följande:
    Hård eller lös bajs?
    Lagom, du vet sånna som liksom glider ut röven av sig själva, man behöver inte trycka men det rinner liksom inte heller OCH mina fisar luktar alltid hallon också.
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 23:47:39 följande:
    Lagom, du vet sånna som liksom glider ut röven av sig själva, man behöver inte trycka men det rinner liksom inte heller OCH mina fisar luktar alltid hallon också.
    Åh, såna bajsar är de bästa!
    Men tjejer fiser inte, det borde du väl veta? Oskyldig
  • Tonx

Syrran har lagt upp gamla bilder på oss som små på fejjan, alltså mina barn är så äckligt lika oss som små, förstår inte hur det är möjligt, haha. Creepy...

• LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 23:47:39 följande:
    Åååh. Gör mig inte avundsjuk idag. Vänta tills imorgon. Gråter
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-12 23:51:46 följande:
    Åh, såna bajsar är de bästa!
    Men tjejer fiser inte, det borde du väl veta? Oskyldig
    Du vet sannerligen vad du pratar om, min sköna!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 23:46:49 följande:
    Joooo verkligen, jag är helt impregnerad!
    Nejmen. :O Det är inte lammens lilla utsäde de har gjort dig oemottaglig för va? 
    För isåfall får vi ringa Skatteverket så får de komma och borra lite!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?