• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 19:09:11 följande:
    *känner mig viktigt*

Snor och lägger i min blogg!
    Du ÄR viktig! Lägg denn överallt så alla kan ta del av mina känslor för dig!!!!
  • Älskardig

Ja kom precis in här å ja tycker inte du ä äcklig.. Ja är snart 20 å har säkert legat me minst 40-50st sen ja va 14 å de ä både killar ja haft förhållande me å ragg på krogen.. Ja menar Killar kan skryta me hur många tjejer dom har haft utan att de ä konstigt medans vi tjejer inte kan säga nått om de för då blir vi kallade Horor! Men ja tycker inte att fallet är så, för vi måste ju oxå få ut vår sexlust likaväl som killarna!

Hur tycker ni andra?? Ja själv tycker att de är normalt!!!

Ja skämms inte för att ja har gjort detta.. Ja älskar Sex å de ska man få göra hur man vill me!!

• HäckHäxan
    Älskardig skrev 2011-06-12 19:37:19 följande:
    Ja kom precis in här å ja tycker inte du ä äcklig.. Ja är snart 20 å har säkert legat me minst 40-50st sen ja va 14 å de ä både killar ja haft förhållande me å ragg på krogen.. Ja menar Killar kan skryta me hur många tjejer dom har haft utan att de ä konstigt medans vi tjejer inte kan säga nått om de för då blir vi kallade Horor! Men ja tycker inte att fallet är så, för vi måste ju oxå få ut vår sexlust likaväl som killarna!

Hur tycker ni andra?? Ja själv tycker att de är normalt!!!

Ja skämms inte för att ja har gjort detta.. Ja älskar Sex å de ska man få göra hur man vill me!!
    Inte heller jag ser något fel, så länge man skyddar sig och inte sprider runt en massa skit så vad spelar det för roll.

Sex skall vara roligt, skönt, givande och man skall må bra av det.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 19:17:24 följande:
    Du ÄR viktig! Lägg denn överallt så alla kan ta del av mina känslor för dig!!!!
    Nu finns den i min blogg, kanske borde sprida härligheten på fejjan också
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 19:59:16 följande:
    Nu finns den i min blogg, kanske borde sprida härligheten på fejjan också
    Det gör du rätt i!!!!! Länka bloggen så man får se vad det är du ljuger ihop på fritiden!
  • Anonym (Blääääää)

ja du är skitäcklig - bläääää! skulle inte ta i dog med tång! never!!!

• Anonym (Blääääää)

Äcklig, äcklig, äclig!!!!!! Fyy! Du som knullar runt så mycket bryr dig skert inte om det är killar eller tjejer heller bl'äääääääääääääää! Din kuk är smutsig!

• HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 20:05:55 följande:
    Det gör du rätt i!!!!! Länka bloggen så man får se vad det är du ljuger ihop på fritiden!
    Min blogg på FL bara att kolla på min sida..... 

www.familjeliv.se/Bloggar-1-18/b84699.html
  • HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 20:14:54 följande:
    Äcklig, äcklig, äclig!!!!!! Fyy! Du som knullar runt så mycket bryr dig skert inte om det är killar eller tjejer heller bl'äääääääääääääää! Din kuk är smutsig!
    Hur vet du om TS kuk är smutsig, han kanske är alldeles nytvättad? Eller har du vart och smutsat ner kuken för den stackaren med din fula mun?
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 20:39:25 följande:
    Hur vet du om TS kuk är smutsig, han kanske är alldeles nytvättad? Eller har du vart och smutsat ner kuken för den stackaren med din fula mun?
    Äsch han hinner ju för fan knappt tvätta kuen mellan varje knull?! Smutsig!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?