• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-12 23:51:46 följande:
    Åh, såna bajsar är de bästa!
    Men tjejer fiser inte, det borde du väl veta? Oskyldig
    Blev fel, skulle stå mina rapar luktar hallon *korrigerar missen*

Vilken jävla blunder!
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-12 23:58:26 följande:

Syrran har lagt upp gamla bilder på oss som små på fejjan, alltså mina barn är så äckligt lika oss som små, förstår inte hur det är möjligt, haha. Creepy...

Sånt e häftigt. Min dotter är tydligen väldigt lik mig, hon har bara fel hårfärg OCH ändå är hon sjukt lik sin storebror och sin pappa också i min spel och sånt, jätte skumt.
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-13 00:05:34 följande:
    Nejmen. :O Det är inte lammens lilla utsäde de har gjort dig oemottaglig för va? 
    För isåfall får vi ringa Skatteverket så får de komma och borra lite!

impregnerad i nyllet då kanske, kan man borra där eller krävs det tandläkare, fast då är det munnen och där flödar ju salivet ikapp med lufttrycket... *förvirrad gammel tant idag* Läs alltid!
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-12 23:59:27 följande:
    Åååh. Gör mig inte avundsjuk idag. Vänta tills imorgon. Gråter

• Tonx

Kvällens fråga; Hur högt kan jag spela på gitarren och sjunga innan mina barn vaknar av oljudet?

• HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-13 00:37:22 följande:

Kvällens fråga; Hur högt kan jag spela på gitarren och sjunga innan mina barn vaknar av oljudet?

Det beror helt på hur härdade dina barn är. Min är drillad med Oljud från dag ett, jag kan spela ganska hög musik eller ha massa folk hemma som pladdrar och ha musik, sover hon så sover hon, vaknar hon så beror det på något helt annat, sjuk eller mardröm typ.
  • HäckHäxan

Byracka med äckelfisar bortvräkes!!!!!

*DÖR*

• Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 00:40:08 följande:
    Det beror helt på hur härdade dina barn är. Min är drillad med Oljud från dag ett, jag kan spela ganska hög musik eller ha massa folk hemma som pladdrar och ha musik, sover hon så sover hon, vaknar hon så beror det på något helt annat, sjuk eller mardröm typ.
    Haha, mina ungar är faktiskt väldigt härdade. Folk som kommer hit säger åt MIG att vara tyst!
    Jag spelar musik, spelar gitarr, sjunger och har mig. Alltid dörren öppen till deras rum.
    Sitter och kör en akustisk version av Bad romance, slutetklämmen lär ju höras i hela huset.
    Jag och älskade bror brukar göra Corneliscovers på kvällarna.

Låt mig gissa, om inte din unge vaknar av sjukdom eller mardrömmar så vaknar hon när du stänger butiken för dagen och det blir tyst?
    Det är en klassiker här, jag för massa liv, sen när jag går och lägger mig då jävlar vaknas det...

Förövrigt så dammsuger jag alltid deras rum när de sover, hahaha.
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-13 00:45:55 följande:
    Haha, mina ungar är faktiskt väldigt härdade. Folk som kommer hit säger åt MIG att vara tyst!
    Jag spelar musik, spelar gitarr, sjunger och har mig. Alltid dörren öppen till deras rum.
    Sitter och kör en akustisk version av Bad romance, slutetklämmen lär ju höras i hela huset.
    Jag och älskade bror brukar göra Corneliscovers på kvällarna.

Låt mig gissa, om inte din unge vaknar av sjukdom eller mardrömmar så vaknar hon när du stänger butiken för dagen och det blir tyst?
    Det är en klassiker här, jag för massa liv, sen när jag går och lägger mig då jävlar vaknas det...

Förövrigt så dammsuger jag alltid deras rum när de sover, hahaha.
    Hmm ja tystnaden kan nog väcka henne ibland, så fort jag själv kommit till ro i min säng så börjar hon rycka i sin dörr som går rakt in i mitt sovrum och kommer och lägger sig, ofta iaf

När hon var spädbarn så hade jag henne i bärsele och dammsög, säkert sätt att få henne att somna, med tvn på hög volym. Lade sen ner henne sovande i vagnen som stod i vardagsrummet... för att få ta en kopp kaffe, en cigg nån matbit.. mamma ringde en gång... hon frågade vad fan är det för oljud, va det är bara dammsugaren sa jag, stäng av den.. Nej aldrig ungen sover ju, jag tänker inte väcka henne.. Gick ut och snackade i telefonen istället

Ja hade så gärna velat kunna spela gura, men jag sjunger bara, mer hjärtligt än bra numera dock. Rökning tar på rösten och lungorna har jag noterat Obestämd Men jag har roligt ändå så

Min bror har också hyfsad röst, han sjöng mkt Björn Rosenström till mini, sen kom vi på att de kanske inte var lämpligt att hon drog de texterna på dagis, typ ragnar är översexuell och liknande
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-13 00:53:06 följande:
    Hmm ja tystnaden kan nog väcka henne ibland, så fort jag själv kommit till ro i min säng så börjar hon rycka i sin dörr som går rakt in i mitt sovrum och kommer och lägger sig, ofta iaf

När hon var spädbarn så hade jag henne i bärsele och dammsög, säkert sätt att få henne att somna, med tvn på hög volym. Lade sen ner henne sovande i vagnen som stod i vardagsrummet... för att få ta en kopp kaffe, en cigg nån matbit.. mamma ringde en gång... hon frågade vad fan är det för oljud, va det är bara dammsugaren sa jag, stäng av den.. Nej aldrig ungen sover ju, jag tänker inte väcka henne.. Gick ut och snackade i telefonen istället

Ja hade så gärna velat kunna spela gura, men jag sjunger bara, mer hjärtligt än bra numera dock. Rökning tar på rösten och lungorna har jag noterat Obestämd Men jag har roligt ändå så

Min bror har också hyfsad röst, han sjöng mkt Björn Rosenström till mini, sen kom vi på att de kanske inte var lämpligt att hon drog de texterna på dagis, typ ragnar är översexuell och liknande
Svar på tråden Är jag "äcklig"?