Tonx skrev 2011-06-13 00:45:55 följande:
Haha, mina ungar är faktiskt väldigt härdade. Folk som kommer hit säger åt MIG att vara tyst!
Jag spelar musik, spelar gitarr, sjunger och har mig. Alltid dörren öppen till deras rum.
Sitter och kör en akustisk version av Bad romance, slutetklämmen lär ju höras i hela huset.
Jag och älskade bror brukar göra Corneliscovers på kvällarna.
Låt mig gissa, om inte din unge vaknar av sjukdom eller mardrömmar så vaknar hon när du stänger butiken för dagen och det blir tyst?
Det är en klassiker här, jag för massa liv, sen när jag går och lägger mig då jävlar vaknas det...
Förövrigt så dammsuger jag alltid deras rum när de sover, hahaha.
Hmm ja tystnaden kan nog väcka henne ibland, så fort jag själv kommit till ro i min säng så börjar hon rycka i sin dörr som går rakt in i mitt sovrum och kommer och lägger sig, ofta iaf
När hon var spädbarn så hade jag henne i bärsele och dammsög, säkert sätt att få henne att somna, med tvn på hög volym. Lade sen ner henne sovande i vagnen som stod i vardagsrummet... för att få ta en kopp kaffe, en cigg nån matbit.. mamma ringde en gång... hon frågade vad fan är det för oljud, va det är bara dammsugaren sa jag, stäng av den.. Nej aldrig ungen sover ju, jag tänker inte väcka henne.. Gick ut och snackade i telefonen istället
Ja hade så gärna velat kunna spela gura, men jag sjunger bara, mer hjärtligt än bra numera dock. Rökning tar på rösten och lungorna har jag noterat

Men jag har roligt ändå så
Min bror har också hyfsad röst, han sjöng mkt Björn Rosenström till mini, sen kom vi på att de kanske inte var lämpligt att hon drog de texterna på dagis, typ ragnar är översexuell och liknande