• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 20:43:23 följande:
    Äsch han hinner ju för fan knappt tvätta kuen mellan varje knull?! Smutsig!
    Hmm så om han knullat bara 34 gånger under 28 år så borde han vara med i guinnes rekordbok för världens mest seglivande knull som aldrig tar slut. Du tror inte han hunnit med en eller annan dusch mellan knullen?
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 20:48:56 följande:
    Hmm så om han knullat bara 34 gånger under 28 år så borde han vara med i guinnes rekordbok för världens mest seglivande knull som aldrig tar slut. Du tror inte han hunnit med en eller annan dusch mellan knullen?
    Nej det syns ju att han är en äcklig människa! Kolla bilerna bara! Usch, han har bergis tagit den i rumpan också! Bögar är äckligt!
  • annawestergren
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 20:52:08 följande:
    Nej det syns ju att han är en äcklig människa! Kolla bilerna bara! Usch, han har bergis tagit den i rumpan också! Bögar är äckligt!
    Ja men visst och du är jungfru Maria?
  • Tonx

Aah, vad händer här ikväll? Jag känner mig lite efter. Jag har ju gjort så mycket idag. Krupit på knä och jagat dammelefanter med dammsugaren och sanerat soffan från katthår. Bland annat.

Älskar ni mig fortfarande?

• HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 20:52:08 följande:
    Ojdå, hade du hellre önskat att han var i din rumpa, är det där problemet ligger för din del. Du kanske är hemligt förälskad i TS utan att han eller ens du vet om det, stackars er båda då....

Att misshandla svenska språket kan jag ibland tycka är vidrigt om än inte äckligt. Bögar dom är sköna, jag skall också bli bög när jag blir stor (läs större) Hjärta
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 20:53:09 följande:
    Ooooh hahah nice!
    I'll be famous! 
    Absint fakking lötley, så värsta kändisen!
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-12 20:59:12 följande:

Aah, vad händer här ikväll? Jag känner mig lite efter. Jag har ju gjort så mycket idag. Krupit på knä och jagat dammelefanter med dammsugaren och sanerat soffan från katthår. Bland annat.

Spännande. Jag vaknade idag och skulle minsann vika och lägga in kläder, rensa garderob... nu är kl kvällen och jag sitter fortfarande vid datorn med mitt jävla kaffe. Har hängt en maskin tvätt, som jag fått tvätta om, för jag glömde av den igår.

Nu känner jag mig mest helt jävla menlös och värdelös som inte fixat med tvätt och garderober OCH jag som lovade städa tösen rum till hon kom hem. Så nu kommer min ångest äta upp mig under kvällen! Jag inser ju det faktum att jag är körd och mitt löfte kommer vara brutet imorgon! Blir så trött på mig själv helt ärligt!

Men dig med eller utan katthår älskar jag såklart om, du förgyller livet för andra på ett sätt som till och med får solen att hamna i lä!
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 20:59:13 följande:
    Ojdå, hade du hellre önskat att han var i din rumpa, är det där problemet ligger för din del. Du kanske är hemligt förälskad i TS utan att han eller ens du vet om det, stackars er båda då....

Att misshandla svenska språket kan jag ibland tycka är vidrigt om än inte äckligt. Bögar dom är sköna, jag skall också bli bög när jag blir stor (läs större) Hjärta
    Usch ni är bögar och äckel allihopa hahahaha you will never find out who I am!
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-12 20:59:12 följande:

But ofcourse!!!!! (läs: BUTT)

We freakin löve you!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?