• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-14 11:32:15 följande:
    ASG hahahahahahahahaha Kyss Jag tänkte skämta med er lite med min "Anonym Blää" Men ingen nappade på det - vi har ju bara blivit snälla i den här tråden! Vad gr vi för att bli elaka igen????
    Hahahahaha! Anonym (bläää) var't det DU?! Jag gick faktist på det och trodde det var en annan användare som menade allvar.

Vi kan piska varandra med metspö med riktiga agnar och hoppas någon har mask-fobi.
    Såhär: *Smisk* ..."AAAAAHH EN MASK"... *Smisk*  "TA BORT DEN". "TA BORT DEN". *Smisk* *Smisk*

Glad
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-14 11:32:15 följande:
    ASG hahahahahahahahaha Kyss Jag tänkte skämta med er lite med min "Anonym Blää" Men ingen nappade på det - vi har ju bara blivit snälla i den här tråden! Vad gr vi för att bli elaka igen????
    LucyStacy skrev 2011-06-14 15:05:04 följande:
    Hahahahaha! Anonym (bläää) var't det DU?! Jag gick faktist på det och trodde det var en annan användare som menade allvar.

Vi kan piska varandra med metspö med riktiga agnar och hoppas någon har mask-fobi.
    Såhär: *Smisk* ..."AAAAAHH EN MASK"... *Smisk*  "TA BORT DEN". "TA BORT DEN". *Smisk* *Smisk*

Glad
    ahhaha och jag trodde det var LucyStacy, helt bomsäker var jag på det

Nej inget metspö med krok på. Har ni testat få ut en sån krok ur er egen rumpa någon gång, när den gått igenom jenas och satt fast sig bra i arslet??? Inte??? Testa inte, det är inget jag rekomenderar alls...
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Tonx
    HäxanSurtant skrev 2011-06-14 16:03:29 följande:

Glad

Nej inget metspö med krok på. Har ni testat få ut en sån krok ur er egen rumpa någon gång, när den gått igenom jenas och satt fast sig bra i arslet??? Inte??? Testa inte, det är inget jag rekomenderar alls...
    Ah, fy fan för metkrokar i röven! *Been there, done that*
    Jag säger bara det, håll reda på vobblern när ni ska ut i båten!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-14 16:03:29 följande:

Glad

Jasså? Så då var det DEN användaren du inte visste namnet på som var lik mig?

Det är ju det som är meningen. När människan väl har fastnat på krogen då kan vi använda människan som agn så blir det nästa gång såhär: Smisk* ..."AAAAAHH EN MÄNNISKA"... *Smisk*  "TA BORT DEN". "TA BORT DEN". *Smisk* *Smisk*

• Tonx
    LucyStacy skrev 2011-06-14 16:12:50 följande:
    Jasså? Så då var det DEN användaren du inte visste namnet på som var lik mig?

Det är ju det som är meningen. När människan väl har fastnat på krogen då kan vi använda människan som agn så blir det nästa gång såhär: Smisk* ..."AAAAAHH EN MÄNNISKA"... *Smisk*  "TA BORT DEN". "TA BORT DEN". *Smisk* *Smisk*

Om vi använder en människa som agn så borde vi kunna åka och fiska haj, eller kanske sjöodjur?
    Jag skulle vilja meta sjöodjur.
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-14 16:11:33 följande:
    Ah, fy fan för metkrokar i röven! *Been there, done that*
    Jag säger bara det, håll reda på vobblern när ni ska ut i båten!
    Då säger vi såhär då:

Metkrok - inget bra kompliment till dildon.
  • Tonx
    LucyStacy skrev 2011-06-14 16:14:51 följande:
    Då säger vi såhär då:

Metkrok - inget bra kompliment till dildon.
    Aah, jag dog nu.
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-14 16:14:50 följande:
    Om vi använder en människa som agn så borde vi kunna åka och fiska haj, eller kanske sjöodjur?
    Jag skulle vilja meta sjöodjur.
    Jag skulle vilja meta bajskorvar. Så sitter man där på bryggan, hungrig som en Mc Donald's-stamkund och tänker: Nu vore det väl gott med mat?
    Så kommer där en bajskorv. Kräks
  • LucyStacy
    Tonx skrev 2011-06-14 16:15:28 följande:
    Aah, jag dog nu.
    Stej aväj, spökskrivare! Vi är inte rädda för dig, Laban. Spöke 
  • Tonx
    LucyStacy skrev 2011-06-14 16:17:04 följande:
    Jag skulle vilja meta bajskorvar. Så sitter man där på bryggan, hungrig som en Mc Donald's-stamkund och tänker: Nu vore det väl gott med mat?
    Så kommer där en bajskorv. Kräks
    Om jag fick en bajskorv på krogen så skulle jag ta med den hem och ha i ett akvarium.

Förövrigt så ÄR jag hungrig som en McDonaldsstamkund, men den där jävla köttbiten som ligger och tinar upp sig i köket VÄGRAR tillaga sig själv. Gråter 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?