• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 20:59:51 följande:
    Absint fakking lötley, så värsta kändisen!
    Ooooooh like Paris???
  • HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 21:47:15 följande:
    Usch ni är bögar och äckel allihopa hahahaha you will never find out who I am!
    ahhahahha nej för det bryr jag mig ju väldigt mkt om

Jisses kära gud eftersom jag inte tror på dig, så gör din åsikt inte heller någon skillnad i min värld.
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 21:50:59 följande:
    Ooooooh like Paris???
    Mmmm utan tvekan, säkert... rövluvan lovade mig det!
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 21:53:42 följande:
    ahhahahha nej för det bryr jag mig ju väldigt mkt om

Jisses kära gud eftersom jag inte tror på dig, så gör din åsikt inte heller någon skillnad i min värld.
    Jo jag vet att det smärtar längst där inne! {#emotions_dlg.djavulsk} Du är bara rädd att visa det! 
  • annawestergren
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 21:54:41 följande:
    Mmmm utan tvekan, säkert... rövluvan lovade mig det!
    Säkert? Lura inte mig nu snälla! Plitty plitty pliz!
  • HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 21:55:06 följande:
    Jo jag vet att det smärtar längst där inne! {#emotions_dlg.djavulsk} Du är bara rädd att visa det! 
    Gråter förlåt mig mina synder så som jag förlåta de som syndiga äro. Japp jag lipar som faen nu, erkänner det.

Känns det bättre för dig nu?

Det finns bara ett sätt som någon kan tillfoga mig smärta på och det vet inte du vad det är Tungan ute
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 21:59:57 följande:
    Gråter förlåt mig mina synder så som jag förlåta de som syndiga äro. Japp jag lipar som faen nu, erkänner det.

Känns det bättre för dig nu?

Det finns bara ett sätt som någon kan tillfoga mig smärta på och det vet inte du vad det är Tungan ute
    Nu känns det bra såklart! När du ber om dina syndes förlåtaelse! Gud hör dig!
  • HäckHäxan
    Anonym (Blääääää) skrev 2011-06-12 22:04:46 följande:
    Nu känns det bra såklart! När du ber om dina syndes förlåtaelse! Gud hör dig!
    Skönt, då vet jag att jag kan vika hädan med lugn i själen och hopp inom mig. *phu* pustar ut* genast en mycket lyckligare liten människa
  • HäckHäxan
    annawestergren skrev 2011-06-12 21:56:49 följande:
    Säkert? Lura inte mig nu snälla! Plitty plitty pliz!
    Jag luras aldrig, allt jag skriver tror jag stenhårt på tills motsatsen är bevisad, fast det krävs många gånger för att jag skall byta min sanning.
  • Anonym (Blääääää)
    HäxanSurtant skrev 2011-06-12 22:09:17 följande:
    Skönt, då vet jag att jag kan vika hädan med lugn i själen och hopp inom mig. *phu* pustar ut* genast en mycket lyckligare liten människa
    Ja jag förstog det! Tänk vad guds kärlek kan gra för mänskliigheten! Demonen i dig är nu utdriven och du kan känna dig lycklig!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?