• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    LucyStacy skrev 2011-06-15 09:05:32 följande:
    Sitter du och äter frukost?

Nej då! Jag äter aldrig frukost

annawestergren skrev 2011-06-15 09:41:52 följande:
    Gillar inte utvecklingen av diskussionen? Ny tycker jag att du är lite fyrkantig!!

Haha, nej då! Inget fel på utvecklingen, ni är underhållande!

Har dessvärre inte blivit nån nr. 35 än

• LucyStacy
     Jag dricker kaffe bara för informations skull... med mjölk, men inget socker! Och nu ska jag röka en cigarett sen ska jag nog bajsa för då har kaffet kickat in... har du en tampong att låna ut?
    Naj. Det var en användare här som tog allihop. Gråter Men om hon skänker dom till Second Hand då kanske vi hinner köpa tillbaka dom innan du hinner bajsa. Trycker det  på eller tror du att du kan hålla dig i en timma eller mer?
  • LucyStacy
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 09:46:35 följande:

Nej då! Jag äter aldrig frukost

Då förmodar jag att du är en så'ndär bra anställd som aldrig springer på toaletten. Lönehöjning nästa? Ingen frukost = inget bajs!
  • Rakad Apa
    LucyStacy skrev 2011-06-15 09:49:19 följande:
    Då förmodar jag att du är en så'ndär bra anställd som aldrig springer på toaletten. Lönehöjning nästa? Ingen frukost = inget bajs!
    Nja, springer på toa och klubbar trots att jag inte äter frukost, så det blir ingen löneförhöjning för mig!
  • LucyStacy
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 10:16:32 följande:
    Nja, springer på toa och klubbar trots att jag inte äter frukost, så det blir ingen löneförhöjning för mig!
    Men frågan är vad du GÖR på toaletten? Om du förklarar för chefen varför du behöver gå på toaletten, då tror jag att chefen är såpass förstående att han/hon ger dig löneförhöjning ändå. Allt handlar om kommunikation. :)
  • annawestergren
    LucyStacy skrev 2011-06-15 09:47:16 följande:
    Naj. Det var en användare här som tog allihop. Gråter Men om hon skänker dom till Second Hand då kanske vi hinner köpa tillbaka dom innan du hinner bajsa. Trycker det  på eller tror du att du kan hålla dig i en timma eller mer?
    Ah second hand ENDAST om det är erikshjälpen annars skiter det sig!
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 09:46:35 följande:

Haha, nej då! Inget fel på utvecklingen, ni är underhållande!

Har dessvärre inte blivit nån nr. 35 än

Hm... typiskt, men det betyder att jag fortfarande har en chans alltså?!
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 10:19:18 följande:
    Ah second hand ENDAST om det är erikshjälpen annars skiter det sig!
    Ojdå. Hon lämnade på Myrona. Varför måste det vara erikshjälpen? Gråter Nu måste jag ju springa och köpa tampongerna på Myrorna, lämna dom till användaren och be henne att göra om proceduren. Och jag vill verkligen inte ha bajs på fingrarna. Snälla tomten, ge mig en begagnad tampong. Annars måste jag springa så mycket idag. Gråter
  • HäckHäxan
    LucyStacy skrev 2011-06-15 08:43:56 följande:
    Nä, precis. Tampongen ska suga blod, inte bajs.
    Ehh men om man har blod i avföringen då, är det okej att ha en tampax i baken då ??? Obestämd
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • HäckHäxan
    Gillar inte utvecklingen av diskussionen? Ny tycker jag att du är lite fyrkantig!!
    LucyStacy skrev 2011-06-15 09:05:32 följande:
    Sitter du och äter frukost?
     Jag dricker kaffe bara för informations skull... med mjölk, men inget socker! Och nu ska jag röka en cigarett sen ska jag nog bajsa för då har kaffet kickat in... har du en tampong att låna ut?
    *sträcker över en tampong*

Har några kartonger hemma men inget blod så, jag skänker till bättre behövande..

det är något fel på min kaffemugg, kaffet bara försvinner och jag kan inte minnas att jag svalt det. Tror ni det spökar här hemma????  Spöke
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • LucyStacy
    HäxanSurtant skrev 2011-06-15 10:40:20 följande:
    Ehh men om man har blod i avföringen då, är det okej att ha en tampax i baken då ??? Obestämd
    Nja... jag tror isåfall att man får ha med sig ett läkarintyg att uppvisa.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?