• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • annawestergren
    Tonx skrev 2011-06-15 00:27:23 följande:
    Aaw! Jag är kär i dig med! Hjärta
    Åååh! Sweet! Hjärta
  • Singapore Sling
    LucyStacy skrev 2011-06-14 20:15:37 följande:
    Allt blod åker liksom in, in i tampongen. Det går inte att beskriva men blodet liksom fastnar på tampongen. Det låter helt otroligt, men det är faktist sant. Jag stoppade in en tampong i skrevet och det kom blod på den. Makalöst! Tank vad tekniken går framåt ändå...Vad ska dom uppfinna härnäst? En sak som ser ut som ett snopp och som går att använda för njutning?!
    Första gången jag satte in en tampong kom det inget blod. Men då var jag bara 7.
  • HäckHäxan
    Tonx skrev 2011-06-15 00:24:58 följande:
    Ja, jag misstänker faktiskt att jag är komplett störd. På riktigt. Jag gillar tanken på vissa morbida handlingar.
    Fan det känns som om du är min onda tvilling typ Cool
    Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra!
  • Anonym (bah)
    Singapore Sling skrev 2011-06-15 00:44:29 följande:
    Första gången jag satte in en tampong kom det inget blod. Men då var jag bara 7.
    Du kan ta ut den nu. Den ska inte vara i röven.
  • LucyStacy
    annawestergren skrev 2011-06-15 00:26:04 följande:
    jag vill bara säga att jag är kär i er!
    Detsamma!! Hjärta
  • LucyStacy
    Singapore Sling skrev 2011-06-15 00:44:29 följande:
    Men det kanske var skönt att ha en tampong där, eller?
  • LucyStacy
    Anonym (bah) skrev 2011-06-15 06:22:29 följande:
    Du kan ta ut den nu. Den ska inte vara i röven.
    Nä, precis. Tampongen ska suga blod, inte bajs.
  • annawestergren
    Rakad Apa skrev 2011-06-15 09:03:49 följande:
    Mysigt
    Gillar inte utvecklingen av diskussionen? Ny tycker jag att du är lite fyrkantig!!
    LucyStacy skrev 2011-06-15 09:05:32 följande:
    Sitter du och äter frukost?
     Jag dricker kaffe bara för informations skull... med mjölk, men inget socker! Och nu ska jag röka en cigarett sen ska jag nog bajsa för då har kaffet kickat in... har du en tampong att låna ut?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?