• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • trollmor

Men om du är i ett förhållande och är sugen på att ha sex med andra så är inte förhållande så bra något fattas! Hade förhållandet vart bra inklusive sexöivet så finns inte sug efter att testa någon annan. Så enkelt är det

• Plutteli

Jag bara kände för att göra en snabbkalkyl och jag har haft sex med 44 pers på ca 5år, men vet att jag missat folk, jag kommer faktiskt inte ihåg alla ;)

• Anonym (=))

Inte äcklig, men hade nog uppfattat en person som haft sex med så många lite lös på foten. Sen att man berättar hur många man haft sex med, det låter lite som att man skryter.

Men alla gör som de själva vill och vill de ha sex med 1000 pers så skiter jag i vilket, bara man mår bra själv. 

• Här och nu
    Plutteli skrev 2011-06-07 10:21:15 följande:
    Jag bara kände för att göra en snabbkalkyl och jag har haft sex med 44 pers på ca 5år, men vet att jag missat folk, jag kommer faktiskt inte ihåg alla ;)
    Måste få lov att säga örk.
  • trollmor

Intressant att ni håller räkningen på era sexpartners...

• Fidelis ad urnam

Självklart hade jag inte blivit äcklad.
    Hade inte ens reagerat på antalet.

• Här och nu
    Anonym (=)) skrev 2011-06-07 10:21:27 följande:
    Inte äcklig, men hade nog uppfattat en person som haft sex med så många lite lös på foten. Sen att man berättar hur många man haft sex med, det låter lite som att man skryter.

Men alla gör som de själva vill och vill de ha sex med 1000 pers så skiter jag i vilket, bara man mår bra själv. 
    Kanske menat som skryt, men hos mig skulle det framstå som en person som inte orkar tänka.
  • Plutteli
    trollmor skrev 2011-06-07 10:22:15 följande:
    Det gör jag faktiskt inte, men eftersom denna tråd kom upp nu så satte jag mig och funderade, de 44 jag fick ihop är de som fastnat i minnet ;)
  • SunnyBunny
    trollmor skrev 2011-06-07 10:22:15 följande:
    Jag har ingen aning själv ha!
  • Anonym (patetiskt)
    Anonym skrev 2011-06-07 10:18:54 följande:
    500?? Hur gammal är din "flicka"?
    Nånstans mellan 20 och 30.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?