• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Inima

Visst 34 st är ju en del, men äcklig är du ju inte.

Äcklig är ett ord som jag sparar till våldtäksmän, för de är äckliga.

• FrökenCarlsson
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:01:47 följande:
    ONS finns inte i min värld o enbart äckligt.
    Haha, va tråkigt du måste ha det! =)
    I vilket fall som helst så är det ju din åsikt, och bara för att du tycker så så är ju inte andra som har andra åsikter äckliga..
  • Anonym (åxo fler än 7)
    Anonym skrev 2011-06-07 10:03:27 följande:
    Intressant det här , hur alla tänker. Jag tycker absolut inte det är äckligt att haft sex med 34st vid 28års ålder, varför ska det vara det??? Ska man leva utan sex bara för att man är singel?

Om man nu har sex med ca 3 per år som ts och det är onenightstands, så har hon/han haft sex 3ggr på ett år, inte många ggr. Så alla ni som har fast förhållande om ni har sex kanske 2-3ggr veckan, varför ska en singel bara få ha sex några ggr på ett år. Nu kan man ju självklart ha sex med en person flera gånger men att hitta ett bra kk är ju inte alltid det lättaste.

Nä så länge alla mår bra av det så knulla på. 
  • Pissetuss

Tja, äcklig är väl inte rätt ord. Han som sa så (kan ge mig fan på att det var en han) var säkert bara avis. Han är nog rädd för att behöva dö nyfiken!

Om jag blev tillsammans med någon som varit till sängs med påtagligt många så skulle jag vara orolig för att inte räcka till. Man måste också ställa saker i relation till varandra, om du som är 28 till exempel aldrig skulle ha haft ett längre förhållande så är väl inte 34 partners så värst många? Tre per år om vi för enkelhetens skull säger att du varit aktiv sedan du var 18. Men om du har avverkat 30 av dessa på ett par år skulle jag vara rädd att bara bli en i raden. Såvida jag själv inte bara är ute efter lite rajtan-tajtan förstås för då bryr jag mig inte.

Och om man inte vill veta - FRÅGA INTE!!! Så kan man tro att ens häradsbetäckare till karl är oskuld...hehe det ögat inte ser gråter det inte av.

• trollmor

Så vissa tror allvarligt att otrohet är för att man inte fått leka av sig? Älskar man sin partner så är man inte otrogen oavsett om man har lekt eller inte, vilken dålig ursäkt för otrohet!

• Inima
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:01:47 följande:
    ONS finns inte i min värld o enbart äckligt.
    Tycker du att ONS är äckligt = skulle aldrig ha det själv

Eller är människor som har haft ONS äckliga?
  • Anonym (galet många)

jag är 28 år och har legat med 3 st..säger det dig nåt???!!..jag skulle aldrig vela vara med någon som legat runt så mycket!..min partner har legat med 7 st och är 29 år..DET tycker jag är fööör många!!...menmen man kan ju inte ändra det som vart och nu har du ju redan legat runt med så många..du får väl helt enkelt säga nästa gång att du legat med betydligt färre personer än 34=O...lycka till

• jådåsåatt
    Pissetuss skrev 2011-06-07 10:08:54 följande:
    Tja, äcklig är väl inte rätt ord. Han som sa så (kan ge mig fan på att det var en han) var säkert bara avis. Han är nog rädd för att behöva dö nyfiken!

Om jag blev tillsammans med någon som varit till sängs med påtagligt många så skulle jag vara orolig för att inte räcka till. Man måste också ställa saker i relation till varandra, om du som är 28 till exempel aldrig skulle ha haft ett längre förhållande så är väl inte 34 partners så värst många? Tre per år om vi för enkelhetens skull säger att du varit aktiv sedan du var 18. Men om du har avverkat 30 av dessa på ett par år skulle jag vara rädd att bara bli en i raden. Såvida jag själv inte bara är ute efter lite rajtan-tajtan förstås för då bryr jag mig inte.

Och om man inte vill veta - FRÅGA INTE!!! Så kan man tro att ens häradsbetäckare till karl är oskuld...hehe det ögat inte ser gråter det inte av.
    Jag har legat med runt 100 och jag tycker helt klart att min pojkvän är bäst. Har man känslor för någon blir ju sexet annorlunda och man glömmer rätt snabbt hur de andra var i sängen.
    Trots att jag har rätt mycket erfarenhet har jag aldrig känt att någon pojkvän inte räckt till eller bara varit en i mängden.
  • Anonym (galet många)

oj såg nu att jag inte riktigt svarat på din fråga..alltså äcklig är väl ett fel ord att kalla dig..men defentitivt lösaktig..i mina ögon iallafall..inte mening att låta hård..

• jådåsåatt
    Anonym (galet många) skrev 2011-06-07 10:10:25 följande:
    jag är 28 år och har legat med 3 st..säger det dig nåt???!!..jag skulle aldrig vela vara med någon som legat runt så mycket!..min partner har legat med 7 st och är 29 år..DET tycker jag är fööör många!!...menmen man kan ju inte ändra det som vart och nu har du ju redan legat runt med så många..du får väl helt enkelt säga nästa gång att du legat med betydligt färre personer än 34=O...lycka till
    Va? Varför skulle man ljuga? En kille som inte kan ta att tjejen legat med många är ingen kille för mig. Och vill man inte veta svaret får man ju låta bli att fråga.

Men nästa gång du träffar någon kan du ju ljuga lite och säga att du varit med fler så att killen inte dumpar dig för att han tror att du är frigid. Eller?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?