• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (Sex är ju mmmmm)
    trollmor skrev 2011-06-07 10:08:54 följande:
    Så vissa tror allvarligt att otrohet är för att man inte fått leka av sig? Älskar man sin partner så är man inte otrogen oavsett om man har lekt eller inte, vilken dålig ursäkt för otrohet
    Det kan vara en bidragande orsak JA och det kommer jag alltid att tro.
    Bättre man knullar innan, om man inte har något emot det än, att man är i ett förhållande och blir sugen på andra och är otrogen. Människor har sina behov. Vissa vill vara med en, andra vill ha sex med 100 innan de inleder ett förhållande.
  • Anonym (galet många)
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:12:17 följande:
    Jag har legat med runt 100 och jag tycker helt klart att min pojkvän är bäst. Har man känslor för någon blir ju sexet annorlunda och man glömmer rätt snabbt hur de andra var i sängen.
    Trots att jag har rätt mycket erfarenhet har jag aldrig känt att någon pojkvän inte räckt till eller bara varit en i mängden.
    oj 100 st=O
  • Smulu

Om du haft sex med 0 (noll) personer är det ok
    mer än 20, lika ok det med och allt däremellan.

Det väsentliga är att ni som hamnade i "säng" (finns många platser att ha sex på) ville vara med just då.

Vem är jag att ha åsikter om ditt sexliv? Så länge som du inte skadar någon fysikst eller psykiskt.

Ha du sex med precis så många du vill! Vill du ha med flera i sängen samtidigt, men så ha det.

Viktiga är att alla som är med vill vara med :) 

Sen gillar jag personligen inte sex utanför förhållandet (om du har ett), men ifall det är ok mellan dej och ev kille/tjej så visst.

• jådåsåatt
    Anonym (galet många) skrev 2011-06-07 10:15:02 följande:
    oj 100 st=O
    Och det värsta är att jag inte ångrar en enda av dem, gud vad jag har njutit.
    Och min pojkvän tycker inte att jag är varken lösaktig eller horig, han är en fin kille med en trevlig syn på tjejer:)
  • Anonym (patetiskt)

Min flicka har haft sex med ca 500st och jag ca 10. Jag har inga problem med det. Hon har ju valt mig över 500 andra så jag måste ju fan värdens bästa sexgud + pojkvän. :D

Hade man bara haft 34 att jämföra sig med hade det inte varit en alls lika stor bedrift.

• Anonym
    Anonym (patetiskt) skrev 2011-06-07 10:17:57 följande:
    Min flicka har haft sex med ca 500st och jag ca 10. Jag har inga problem med det. Hon har ju valt mig över 500 andra så jag måste ju fan värdens bästa sexgud + pojkvän. :D

Hade man bara haft 34 att jämföra sig med hade det inte varit en alls lika stor bedrift.
    500?? Hur gammal är din "flicka"?
  • molly50
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:01:47 följande:
    ONS finns inte i min värld o enbart äckligt.
    Varför är det äckligt? Ska man inte få ha sex som singel,enligt dig? Man kan behöva närhet även om man är singel och inte vill ha ett fast förhållande.
  • molly50
    Anonym (Sex är ju mmmmm) skrev 2011-06-07 10:02:04 följande:

Det är du det, ja men det finns de som inte gör likadant utan känner att de inte fått leka av sig riktigt och därför är otrogna.

Jag är glad att testat några killar ialf ! Slipper jag tänka på hur det är att ha sex med andra ;)

Fast i ärlighetens namn så är det väl justare emot den man är tillsammans med och göra slut innan man är otrogen,kan jag tycka. Känner man att man inte har fått leka av sig ordentligt så är man kanske inte redo för ett fast förhållande ännu.
  • SunnyBunny

Haha vadå äcklig, för du gillar sex? Du får väl ligga med hur många du vill! Skit i såna idioter!!!

Svar på tråden Är jag "äcklig"?