• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Peter37

Hade det varit en man som berättat om sina 34 ligg,då hade det klappats axlar och jublats..
    Men är det en kvinna som gör det så kommer orden farande i klasar...ducka!!...hora,äcklig,vidrig,slampa mm
    vilken satans dubbelmoral....är man kåt så är man...man eller kvinna....och dessa som alltid har åsikter om hur andra ska vara ....sköt dig själv och skit i andra!!
    Jag tycker inte att du är äcklig..du har väl tagit beslut som du gillat,du har säkert skyddat dig och haft det mysigt..
    Avslutar med ett grattis!du har fått knulla mer är många av dessa gnällkärringar som har bittra åsikter om andra..(avundsjuka)..njut och må bra...
    Kram!

• HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-11-03 08:05:56 följande:
    Ah... Tack!! Har varit singel i över 1 år så det är fint att man funnit nån.

Var inte avis, du får bli mitt rebound om det går åt pipan med min dejt, haha
    Men så supernice, vad du är snäll, värsta Oskyldig
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Thoria

Det låter mycket tycker jag. För mig skulle du inte funka. Om du räknar matematiskt, så betyder det att du indirekt legat med halva världen. Osmakligt.

• Anonym (hihi)

Ja jag dömer inte. Vi väljer själva vad som känns bäst. Jag är sjukvådare så jag vet vad folk kan ha för skit i bagaget som jag inte vill ha nedkladdat på mig själv. Därför har jag alltid haft/har sex med den jag är ihop med. För mig är det bäst.

• HäckHäxan
    Peter37 skrev 2011-11-03 09:51:36 följande:
    Hade det varit en man som berättat om sina 34 ligg,då hade det klappats axlar och jublats..
    Men är det en kvinna som gör det så kommer orden farande i klasar...ducka!!...hora,äcklig,vidrig,slampa mm
    vilken satans dubbelmoral....är man kåt så är man...man eller kvinna....och dessa som alltid har åsikter om hur andra ska vara ....sköt dig själv och skit i andra!!
    Jag tycker inte att du är äcklig..du har väl tagit beslut som du gillat,du har säkert skyddat dig och haft det mysigt..
    Avslutar med ett grattis!du har fått knulla mer är många av dessa gnällkärringar som har bittra åsikter om andra..(avundsjuka)..njut och må bra...
    Kram!
    Ehhh TS är en man
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Peter37
    Peter37 skrev 2011-11-03 09:51:36 följande:
    Kram!
    Fick uppfatningen av att du är kvinna..men så var det tydligen inte...
    men tycker fortfarande att man ska göra det man själv vill,inte bry sig så mkt vad andra tycker och att kvinnor borde kunna göra samma sak,utan spott och spä
  • Johannanl

Spelar väl ingen roll. Jag vet många som börjar komma upp mot 30 sträcket. Är man singel i några år och lite äldre. Ska man leva som nunna/munk då??

• Rakad Apa
    Thoria skrev 2011-11-03 09:53:41 följande:
    Det låter mycket tycker jag. För mig skulle du inte funka. Om du räknar matematiskt, så betyder det att du indirekt legat med halva världen. Osmakligt.
    Antar att du inte är så bra på matte!
    HäxanSurtant skrev 2011-11-03 09:53:09 följande:
    Men så supernice, vad du är snäll, värsta Oskyldig
    Skäms
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (hihi)

HaHa avundsjuka? nej nej det handlar inte om det Peter. Kvinnor som ligger med många till höger och vänster är otrygga kvinnor. Jag vet för jag har under mitt 40 åriga liv haft två vänninor i min bekantskapskrets som var "lösaktiga". Så otrygga! Det är egentligen synd om de som inte hittar en äkta partner, utan måste ha lösa förbindelser.

• Anonym (hihi)

Jag trodde också TS var en kvinna! Så fel jag kan ha hi hi. Spelar ingen roll, kille som tjej, 34 st ÄR mycket!!! Håll det för dig själv, din nya tjej kan dra öronen åt sig..var försiktig med den infon. :)

Svar på tråden Är jag "äcklig"?