• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Ridmi

inte är det en merit att skryta med.
    Betyder väl mest att du har svårt knyta djup kontakt med någon och att du inte betyder något för någon annan

• Ridmi
    Anonym skrev 2011-11-02 22:31:02 följande:
    eller så gillar man sex....
    och man gillar inte sex om man har samma partner?
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-11-02 21:07:21 följande:
    Hjärta Åhhh mys, fan vad roligt, hoppas allt går vägen, bamsekram och {#emotions_dlg.flower} och styjjkejukk och sånt man måste göra på Fl som är av vikt! Skrattande

och lite avis, såklart
    Ah... Tack!! Har varit singel i över 1 år så det är fint att man funnit nån.

Var inte avis, du får bli mitt rebound om det går åt pipan med min dejt, haha
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Ridmi skrev 2011-11-02 22:30:12 följande:

inte är det en merit att skryta med.
    Betyder väl mest att du har svårt knyta djup kontakt med någon och att du inte betyder något för någon annan

Nej, jag har aldrig påstått att det är en merit. Och vad vet du om mina relationer till person jag bryr mig om?
  • Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-11-02 22:31:02 följande:
    eller så gillar man sex....
    Precis!!
  • Anonym

Ja det är mycket! Har aldig förstått mig på personer som gillar ons. Sex ned en främling, usch va äckligt, vad har han för bakgrund osv Sex med någon man är kär i är det som gäller. Har haft 2 parners sexuellt och jag känner mig ren och fräsch. Bra sex är när känslor finns inblandat. Att bjuda in en främling från krogen. Aldrig i livet!

• Anonym (hihi)

Det ska inte vara en "tävling" om vem som haft mest. Så få sexpartners dessto finare och bättre. Att säga att man haft många, bör man hålla tyst om.

• Rakad Apa
    Anonym skrev 2011-11-03 09:43:33 följande:
    Ja det är mycket! Har aldig förstått mig på personer som gillar ons. Sex ned en främling, usch va äckligt, vad har han för bakgrund osv Sex med någon man är kär i är det som gäller. Har haft 2 parners sexuellt och jag känner mig ren och fräsch. Bra sex är när känslor finns inblandat. Att bjuda in en främling från krogen. Aldrig i livet!
    Känner mig ren och fräsch jag med! Visst, sex med känslor är fint men man kan ju ha fenomenalt sex även fast känslor inte är inblandat.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?