• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Tom Araya

Be din kollega göra tre saker:

-Sätta en siffra för vad som är ok i antal sexpartners vid din ålder.

-Välja ut minst 34 tjejer (kan vara kändisar, tjejer han känner eller känner till eller helt okända) han skulle vilja ha sex med.

-Han ska sedan välja bort så många av de minst 34 tjejerna att endast det antal som är hans svar på första frågan är, det ska motiveras.
    Fråga sedan vad som får honom att motstå de han plockade bort.

• Lollo36
    Rakad Apa skrev 2011-09-12 02:22:08 följande:
    Jaha, det visste jag inte! Varför då?
    De flesta män har ju plånboken i bakfickan på jeansen och sitter på den (åtminstone halvt om halvt) rätt ofta. Även om du inte kan se det blir det slitage på kådisen och som någon annan här sa, går den lättare sönder. Och om den går sönder gör den ju ingen nytta.
    The hardest arithmetic to master is that which enables us to count our blessings. (Eric Hoffer)
  • HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-09-09 19:51:54 följande:
    Fast sedan jag startade tråden så har jag ju varit med 4 till! Drömmer
    Skål du blir bara mer gestösting hela tiden
    You say BITCH like its a bad thing?
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-09-19 00:48:16 följande:
    Skål du blir bara mer gestösting hela tiden
    Gillar din fotnot. Skål
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • Anonym (sex)

Det är den typen av dömande människor jag inte vill ha i mitt liv!

Jag tycker absolut inte att du är äcklig!

Om man som tjej säger att man varit med fler än tre, så är man helt plötsligt en slampa som inte förtjänar respekt. Men om en kille varit med lika många, så är det tydligen OK. Som tjej måste man hålla på sig och inte följa kroppens tecken, vilka ibland säger att man behöver sex.

Sex är för mig lika naturligt som att andas. Har haft sexuella relationer med ganska många, och då ska tilläggas att jag är yngre än dig, och att jag haft några långa förhållanden på detta också.

Vill en ny partner inte veta hur många man haft sex med, så ska personen inte fråga. En rak fråga får ett ärligt svar.

• plankton

Vad spelar det för roll hur många man har varit med? Jag har aldrig förstått det...
    Jag är för övrigt 23 och har varit med ca 40 män (nej jag har inte exakt koll längre) 

• Kattdamen

Det beror på, har du duschat mellan gångerna?

• Anonym (annat)

Jag röstade "annat" - jag skulle inte tycka det var äckligt, folk får ha sex med vem de vill. Men jag hade nog faktiskt reagerat på siffran. Kanske inte högt, men för mig själv hade jag nog tänkt "OJ vad många". 

• Anonym (way to go)
    Rakad Apa skrev 2011-09-09 19:51:54 följande:
    Fast sedan jag startade tråden så har jag ju varit med 4 till! Drömmer

Topp!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-09-19 17:48:10 följande:
    Gillar din fotnot. Skål
    Thanks

I love yours
    You say BITCH like its a bad thing?
Svar på tråden Är jag "äcklig"?