• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • YummyMami
    Anonym (hm) skrev 2012-08-07 00:58:25 följande:
    Ok, nästa fråga: Varför håller du räkningen då? Och startar en tråd om antalet om det är oviktigt för dig?

Jag kan säga att jag skulle inte ens under pistolhot skulle lyckas minnas hur många jag har använt.

Du räknar = It matters.

På frågan i TS är svaret NEJ förresten. Men använd kondom for god´s sake.   

Har hört att folk slutar räkna när de passerar 50st. Så snart slutar Ts räkna.
    Veckans vägning var UNDERBAR! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Johnny Mnemonic

Äcklig vet jag inte. Personligen känner jag inte en tjej eller kille som haft sex med fler än 14 trots dom är runt 30 samtliga. Om det är vad du vill ha och är nöjd med det så är det bara att köra på. Jag är tvärtom jag vill bara ha sex i förhållande och hade jag haft 38 förhållanden vid min ålder så tror jag knappast man kan kalla det förhållanden.

Spreading and transporting information is my duty.
  • Anonym (hm)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-08-07 06:28:18 följande:
    Äcklig vet jag inte. Personligen känner jag inte en tjej eller kille som haft sex med fler än 14 trots dom är runt 30 samtliga. Om det är vad du vill ha och är nöjd med det så är det bara att köra på. Jag är tvärtom jag vill bara ha sex i förhållande och hade jag haft 38 förhållanden vid min ålder så tror jag knappast man kan kalla det förhållanden.
    Jag tror inte alla berättar hur många de har haft sex med till dig. Flört
  • Rakad Apa
    Anonym (Mats) skrev 2012-08-07 00:48:52 följande:
    Om snubbar knullar runt skiter väl jag i, dem ska jag ju inte bli tillsammans med eller pippa med ändå.

Vad skulle du tycka om...ja t.ex. om din brud hade knäckat som proffsluder?
    Definiera proffsluder.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Anonym (hm) skrev 2012-08-07 00:58:25 följande:
    Ok, nästa fråga: Varför håller du räkningen då? Och startar en tråd om antalet om det är oviktigt för dig?
    Jag kan säga att jag skulle inte ens under pistolhot skulle lyckas minnas hur många jag har använt.
    Du räknar = It matters.

På frågan i TS är svaret NEJ förresten. Men använd kondom for god´s sake.   Solig
    Jag vet inte, har bara blivit så. Har även koll på hur många förhållanden jag har haft i mitt liv, är även det märkligt i dina ögon? De flesta av mina vänner har någolunda koll på hur många man har legat med, så för mig är det inga konstigheter. Och det är ju inte antalet i sig som gjorde att jag startade tråden utan att jag blev kallad äcklig, annars hade jag ju gjort nåt tråd som t ex "hur många har du legat med" eller dylikt.

Då får vi hoppas att du inte hamnar i pistolhot då och yes, pökpåsen är min bästa vän!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • talldarknhandsome

Nej, varför skulle du vara äcklig för det? En högst normal siffra om man har en normal sexdrift. Säg att man börjar vid 16-18, har en ny ONS var tredje månad (som jag kan tycka är i underkant, men jag återvänder till mina ons ibland, om de är bra) och håller på i 15 år. Det är enkelt att komma över 50.

• Anonym (Mats)
    Rakad Apa skrev 2012-08-07 13:12:02 följande:
    Definiera proffsluder.
    Varför det? För det spelar det ingen roll vad hon gjorde innan du träffade henne, säger du ju.
  • Johnny Mnemonic

Anonym (hm), nej inte alla men eftersom jag är kille så kan jag säga att det är ingen som direkt skäms över att legat med många, snarare är det nog så att man ska ta vissa siffror med en nypa salt, speciellt när dom inte "minns" något om personen.

Spreading and transporting information is my duty.
  • DesJoh
    Rakad Apa skrev 2011-06-06 20:53:24 följande:
    Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Ja, det är mycket.

Jag är 14 år äldre än dig = 42 år. Jag har haft sex med 6 st - den 6:e har jag sex med fortfarande = min manGlad 
  • Anonym (2012!!)
    DesJoh skrev 2012-08-07 19:19:15 följande:

Ja, det är mycket.

Jag är 14 år äldre än dig = 42 år. Jag har haft sex med 6 st - den 6:e har jag sex med fortfarande = min manGlad 
    Oj vad lite. Men antalet spelar ingen roll så länge man lever sitt liv som man själv vill. Glad

Tror jag har legat med 27 stycken och jag är 32. Snart blir det fler för ännu har jag inte träffat den jag vill leva med för alltid... tills dess tänker jag njuta av livet och av vackra mäns kroppar. Så det så!
Svar på tråden Är jag "äcklig"?