• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (hum..)
    HäxanSurtant skrev 2011-08-02 20:45:42 följande:
    Finns något som heter kondom,, inte någon ny uppfinning direkt men nu vet du iaf att det finns. Solig
    Jo visst fast i ärlighetens namn, används den VARJE gång? Långt ifrån alla jag känner använder kondom varje gång. De som haft många sexpartners är oftast de som struntat i de flest gånger. "Jag har ju p-piller och han säger han är testad/ inte haft något" eller "äh vi hann liksom inte"
  • HäckHäxan
    Anonym (hum..) skrev 2011-08-02 20:49:30 följande:
    Jo visst fast i ärlighetens namn, används den VARJE gång? Långt ifrån alla jag känner använder kondom varje gång. De som haft många sexpartners är oftast de som struntat i de flest gånger. "Jag har ju p-piller och han säger han är testad/ inte haft något" eller "äh vi hann liksom inte"
    De allra flesta jag legat med är ärliga människor, så jag har aldrig haft någon anledning att tvivla på dom. Har aldrig haft en könssjukdom i hela mitt liv, hade svamp en gång efter 4 penecillinkurer och då var jag 16 år idag är jag 31.

Personligen så gillar jag inte kondomer alls, tycker dom är avtändande och förstör sexet en del, men i brist på annat så får det väl gå.
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • Anonym (över 100)
    Anonym (hum..) skrev 2011-08-02 20:49:30 följande:
    Ja, jag har alltid använt komdom om jag inte vart i ett fast förhållande. Jag har aldrig haft nångon könsjukdom. Enligt mina erfarenheter är dom som haft många sexpertners noggranare än dom som haft få.
  • Anonym (hum..)
    HäxanSurtant skrev 2011-08-02 20:55:58 följande:
    De allra flesta jag legat med är ärliga människor, så jag har aldrig haft någon anledning att tvivla på dom. Har aldrig haft en könssjukdom i hela mitt liv, hade svamp en gång efter 4 penecillinkurer och då var jag 16 år idag är jag 31.

Personligen så gillar jag inte kondomer alls, tycker dom är avtändande och förstör sexet en del, men i brist på annat så får det väl gå.
    Men då har ingen varit ett one night stand då som du inte kännt innan? Eftersom du vet att de är ärliga?

Min man har haft många sex partners och slarvat med kondom. Han har gjort folk gravida och haft könssjukdom (hon visste inte själv att hon hade den)
  • jacken

Behöver man ha sex med så många så beror det säkert på osäkerhet eller någon typ av behövande skrik på hjälp..

MEN OBS trivs du med detta och vill fortsätta erövra så är det upp till dig.. Njut och ha kul samt skönt bara du berättar för respektive / partner...

• Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-08-02 20:41:58 följande:
    Fast lite slampig kanske Drömmer
    Kanske, but i like it
  • Rakad Apa
    Anonym (hum..) skrev 2011-08-02 20:44:24 följande:
    Äcklig? Nej. Slampig? Ja det tycker jag nog.

Dessutom är jag lite förundrad över folk som har haft sex med så många olika partners. Är ni inte rädda för sjukdommar? Graviditet? Är det bara "lek" för er eller tänker ni någonsin på riskerna?
    Har alltid en kondom i plånboken så jag oroar mig inte
  • Rakad Apa
    jacken skrev 2011-08-02 21:14:48 följande:
    Behöver man ha sex med så många så beror det säkert på osäkerhet eller någon typ av behövande skrik på hjälp..

MEN OBS trivs du med detta och vill fortsätta erövra så är det upp till dig.. Njut och ha kul samt skönt bara du berättar för respektive / partner...
    Nu är du ute och cyklar min vän, jag tycker helt enkelt bara om att knulla.
  • Rakad Apa

Nr. 38 är avklarad!!

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym

äcklig var väl inget bra ord, men mjo, jag tycker 34 är många...

Svar på tråden Är jag "äcklig"?