• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    Anonym (hihi) skrev 2011-11-03 10:07:43 följande:
    Jag trodde också TS var en kvinna! Så fel jag kan ha hi hi. Spelar ingen roll, kille som tjej, 34 st ÄR mycket!!! Håll det för dig själv, din nya tjej kan dra öronen åt sig..var försiktig med den infon. :)
    Tjejen som jag dejtar nu har inga problem med antalet sexuella partners jag har haft Alltså, frågar en eventuell flickvän om hur många partners jag har haft så tänker jag ju inte ljuga om det, dom får ju ta mig för den jag är.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym

Som svar på frågan - ja du är äcklig i min bok vad antalet anbelangar. Du kan ju vara trevlig på många andra sätt dock. Men jag skulle inte stoppa in den.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-05 12:44:00 följande:
    Som svar på frågan - ja du är äcklig i min bok vad antalet anbelangar. Du kan ju vara trevlig på många andra sätt dock. Men jag skulle inte stoppa in den.
    I min bok är du äcklig på grund av ditt synsätt.
    Du är säkert trevlig på många andra sätt men du är absolut ingen jag skulle välja för en seriös relation!
    Den jag gifter mig med ska vara öppen, frissynt, tolerant, smart och ödmjuk.
    Egenskaper du helt verkar sakna...
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-11-05 13:51:04 följande:
    34 är osmakligt.
    Tycker det är ganska få, snäppet under normalt eller vad man kan förvänta sig...

Frank Andersson talar om att han haft femsiffrigt antal kvinnor, det tycker jag är extremt.
    Fyrsiffrigt är vääääldigt många.
    Tresiffrigt är många och tvåsiffrigt helt ok

Är man singel tycker jag att ett ligg i månaden är lite...
    Tänk då om man är singen i fem år eller tio år.
    Eller ska man leva i celibat när man är singel? 
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2011-11-05 12:44:00 följande:
    Varför tror du ens att TS skulle vilja att du stoppade in något i honom? Obestämd
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-11-05 18:20:18 följande:
    Varför tror du ens att TS skulle vilja att du stoppade in något i honom? Obestämd
    Hahaha!!! Nej tack, inget ska stoppas in i mig!
  • Finns två sidor av samma mynt

Nej! Inte alls....

Men JAG vill inte ha en partner som doppat i så många .   

• Anonym
    Anonym skrev 2011-11-05 13:51:04 följande:
    34 är osmakligt.
    Osmakligt få hi hi
  • Rakad Apa

Då är man uppe i 40 st haha

Svar på tråden Är jag "äcklig"?