• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Pinguicula

Anonym (Mats): Inte min poäng öht. Du kan inte bestämma om många tycker si eller så. Du kan inte bestämma hur många "många" är, därav är det upp till var och en att avgöra det själv. Anser jag att många i den här tråden tycker en sak så är det upp till mig att tycka det. Du kan inte avgöra själv om jag har rätt eller fel. Vad nu det här gör för skillnad för diskussionen i allmänhet.

• YummyMami
    Rakad Apa skrev 2012-07-20 08:33:26 följande:
    Då är man uppe i 40 st haha

Oj vad du står i då, eller ligger på?
    Veckans vägning var hemsk! Följ mor och dotter med viktproblem på två olika sätt viktsaklart.bloggplatsen.se/
  • Anonym (Mats)
    Pinguicula skrev 2012-07-29 13:22:59 följande:
    Anonym (Mats): Inte min poäng öht. Du kan inte bestämma om många tycker si eller så. Du kan inte bestämma hur många "många" är, därav är det upp till var och en att avgöra det själv. Anser jag att många i den här tråden tycker en sak så är det upp till mig att tycka det. Du kan inte avgöra själv om jag har rätt eller fel. Vad nu det här gör för skillnad för diskussionen i allmänhet.
    Jo, eftersom ditt resonemang är inkoherent. Du ville tvinga in dina egna åsikter i ett sammanhang bara.
  • Pinguicula

Anonym (Mats): Haha, nej. Jag bara konstaterade en sak.

• Anonym (Mats)
    Pinguicula skrev 2012-07-29 13:46:44 följande:
    Anonym (Mats): Haha, nej. Jag bara konstaterade en sak.
    Fast du konstaterade fel sak i sammanhanget. Jag rättade dig bara.
  • Pinguicula

Anonym (Mats): Men det kan ju inte du bestämma.

• Anonym (Mats)
    Pinguicula skrev 2012-07-29 14:13:57 följande:
    Anonym (Mats): Men det kan ju inte du bestämma.
    Jo
  • Anonym (hm)

Vad man kan tycka är lite äckligt i sammanhanget är att du räknar dina sexpartners. Jag har haft sex med många, väldigt många men jag har inte en aning om det exakta antalet. Det känns som att du vill ha många på din "lista".
    Jag själv hade sex för att lusten infann sig. 

• Anonym (hm)
    Anonym (Mats) skrev 2012-07-29 13:11:43 följande:
    Det går inte att säga en siffra...mer en känsla. Om jag skulle träffa en kvinna och jag, när vi är ute på stan, skulle stöta på flera av hennes ex-snubbar, då skulle jag tappa intresset.
    Du tror att hon skulle peka ut dem åt dig? Skrattande
  • Anonym

Yepp, din kollega sa det andra bara tänker, 34 som tömt är just äckligt  - att du en frågar säger det mesta.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?