• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • EvilEye

Är 28 som du TS. Legat med många mer än 34, men jag gillar att vara "äcklig"..

Damaged people are dangerous. They know they can survive.
  • 100kgpappa

Nä, det är helt ok, kör på!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Furstinna

Helt okey! Antalet sexpartners har ingen betydelse så länge det är över 15 ;). Jag vill gärna att min partner vet vad han gör och har testat runt lite :)

• Pinguicula

"Roligt" att många antar att TS är tjej och därmed blir extra äcklig.

• Anonym (Mats)
    Pinguicula skrev 2012-07-29 12:28:19 följande:
    "Roligt" att många antar att TS är tjej och därmed blir extra äcklig.
    Men nu argumenterar du konstigt. Majoriteten som har postat i tråden tycker ju INTE att TS är äcklig.
  • Pinguicula

Anonym (Mats): Vem har snackat om någon majoritet?

• Anonym (Mats)
    Pinguicula skrev 2012-07-29 12:46:27 följande:
    Anonym (Mats): Vem har snackat om någon majoritet?
    Ditt argument faller ju direkt, eftersom inte många alls tycker att ts är äcklig. Jag däremot tycker att det är avtändande med kvinnor som har knullat runt mkt.
  • Pinguicula

Anonym (Mats): Men hur många är många då?

• Anonym (Mats)
    Pinguicula skrev 2012-07-29 13:01:56 följande:
    Anonym (Mats): Men hur många är många då?
    Det går inte att säga en siffra...mer en känsla. Om jag skulle träffa en kvinna och jag, när vi är ute på stan, skulle stöta på flera av hennes ex-snubbar, då skulle jag tappa intresset.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?