• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (hm)
    Anonym skrev 2012-08-05 10:54:35 följande:
    Yepp, din kollega sa det andra bara tänker, 34 som tömt är just äckligt  - att du en frågar säger det mesta.
    34 som tömt?

• Anonym (Mats)
    Anonym (hm) skrev 2012-08-03 01:55:55 följande:
    Du tror att hon skulle peka ut dem åt dig? Skrattande
    Rykten tenderar att sprida sig..
  • Rakad Apa
    Anonym (hm) skrev 2012-08-03 01:55:05 följande:
    Vad man kan tycka är lite äckligt i sammanhanget är att du räknar dina sexpartners. Jag har haft sex med många, väldigt många men jag har inte en aning om det exakta antalet. Det känns som att du vill ha många på din "lista".
    Jag själv hade sex för att lusten infann sig. 
    Intressant resonemang men totalt felaktigt. Jag är så pass gammal att jag inte känner ett behov av någon slags skrytlista som du verkar vilja få fram. Jag, precis som du, har sex för att man har lust, inte för att bara komma upp i en hög siffra.
    YummyMami skrev 2012-07-29 13:27:35 följande:

Oj vad du står i då, eller ligger på?
    Haha, din filur

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Pinguicula skrev 2012-07-29 12:28:19 följande:
    "Roligt" att många antar att TS är tjej och därmed blir extra äcklig.
    Ja, det är komiskt och tragiskt. Är tydligen mindre ok för en tjej att ligga runt. Märkligt resonemang en del folk har. Och att en del  utgår från att jag är tjej, WTF?? Demon
    Anonym (Mats) skrev 2012-07-29 12:59:23 följande:
    Ditt argument faller ju direkt, eftersom inte många alls tycker att ts är äcklig. Jag däremot tycker att det är avtändande med kvinnor som har knullat runt mkt.
    Är lite nyfiken bara, tycker du att det är mer äckligt när fruntimmer knullar runt än när män gör det?

?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Anonym (Mats)
    Rakad Apa skrev 2012-08-06 22:42:40 följande:

Är lite nyfiken bara, tycker du att det är mer äckligt när fruntimmer knullar runt än när män gör det?

Om snubbar knullar runt skiter väl jag i, dem ska jag ju inte bli tillsammans med eller pippa med ändå.

Vad skulle du tycka om...ja t.ex. om din brud hade knäckat som proffsluder?
  • Anonym (hm)
    Anonym (Mats) skrev 2012-08-07 00:48:52 följande:
    Om snubbar knullar runt skiter väl jag i, dem ska jag ju inte bli tillsammans med eller pippa med ändå.

Vad skulle du tycka om...ja t.ex. om din brud hade knäckat som proffsluder?
    Om din kvinna hade legat med en man som hade legat med 100 kvinnor så har hon på ett sätt legat med dem också. Utan kondom så har hon en god chans att smittas av något om mannen hon använde hade legat med dessa 100 kvinnor utan kondom. Alla har snart haft sex med varandra via andra partners. 
    The more the merrier eller? 
  • Anonym (hm)
    Rakad Apa skrev 2012-08-06 22:37:58 följande:
    Intressant resonemang men totalt felaktigt. Jag är så pass gammal att jag inte känner ett behov av någon slags skrytlista som du verkar vilja få fram. Jag, precis som du, har sex för att man har lust, inte för att bara komma upp i en hög siffra.

Ok, nästa fråga: Varför håller du räkningen då? Och startar en tråd om antalet om det är oviktigt för dig?
    Jag kan säga att jag skulle inte ens under pistolhot skulle lyckas minnas hur många jag har använt.
    Du räknar = It matters.

På frågan i TS är svaret NEJ förresten. Men använd kondom for god´s sake.   Solig
  • curlysue88

Haha, det är ju helt jävla sinnessjukt att folk tycker att 34 (vet ej vad siffran är i dagsläget) är mycket! Man blir fan mörkrädd.

• sideshow

34 stycken är liiiiite för mycket tycker jag men jag tycker inte att du är äcklig för det.

• wela1

Nej du är inte äcklig. Det är 2012 och du får ligga med hur många du vill. Om någon tycker du är äcklig sitter det i att de i deras världsbild anser att kvinnor inte ska få göra som de vill. Njut av livet och din kropp men var rädd om dig.

Svar på tråden Är jag "äcklig"?