• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Rakad Apa
    HäxanSurtant skrev 2011-09-19 21:53:41 följande:
    Måste vara för att du bejakar din feminina sida så bra Oskyldig
    Heh, det vette faen! Drömmer
    Jag börjar ju nästan undra om du inte är kvinna ändå, för en man borde ha legat med många fler vid din ålder......
    Jag jobbar med saken
    Får jag smisk nu?
    Jajamän! Bend over and recive!!
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • Rakad Apa
    Kattdamen skrev 2011-09-19 21:59:57 följande:
    Och tvättat snoppen ordentligt?
    Givetvis, intimhygien är ju viktigt! Den är skinande ren vettu!
  • Philipsson

Ja, jag hade definitivt blivit äcklad.

• HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-09-19 22:53:43 följande:
    Heh, det vette faen! Drömmer
    Jag börjar ju nästan undra om du inte är kvinna ändå, för en man borde ha legat med många fler vid din ålder......
    Jag jobbar med saken Jajamän! Bend over and recive!!
    *putar med baken i vädret*

Please masa.... Demon Jag har varit en olydig kikka..............
    You say BITCH like its a bad thing?
  • HäckHäxan
    Philipsson skrev 2011-09-19 22:56:41 följande:
    Ja, jag hade definitivt blivit äcklad.
    Fast de är rätt mkt du blir äcklad av va? Jag trodde du skulle tycka att han är värsta Alfa mannen Drömmer
    You say BITCH like its a bad thing?
  • Rakad Apa

Håller på att dejta en tjej nu som jag har blivit kär i. Hon inga som helst problem med att jag har legat med betydligt fler än vad hon har I hennes ögon så är jag inte äcklig! Skrattande

• FelisConcolor

antalet spelar ju ingen roll, så länge man är frisk övrigt o kollar sig emellanåt. en kille jag träffade har haft betydligt fler o han är 33..

lycka till med kärleken nu {#emotions_dlg.flower}

• HäckHäxan
    Rakad Apa skrev 2011-11-02 20:35:26 följande:
    Håller på att dejta en tjej nu som jag har blivit kär i. Hon inga som helst problem med att jag har legat med betydligt fler än vad hon har I hennes ögon så är jag inte äcklig! Skrattande
    Hjärta Åhhh mys, fan vad roligt, hoppas allt går vägen, bamsekram och {#emotions_dlg.flower} och styjjkejukk och sånt man måste göra på Fl som är av vikt! Skrattande

och lite avis, såklart
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • Anonym

nej, tycker inte du är äcklig, min bästa kompis har legat med runt 140 st och även om jag kan tycka det är lite i överkant, så tycker jag inte han är äcklig

• Anonym

37 är väl inget att börja tjuta över.... Varför skulle man vara äcklig för man har haft sex med många partners???

Svar på tråden Är jag "äcklig"?