• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Anonym (=))

Ni som haft sex med många, ställer ni några krav på sexpartnern, t.ex måste han se bra ut? För jag har väldigt sällan träffat potentiiella liggare. Det finns många killar på krogen, i vänskapskretsar osv, men man får ju sålla ut lite. Inte ta första bästa för att få sig ett ligg. (?!)

• Fidelis ad urnam
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:28:15 följande:
    Många skulle behöva ta del av den moralen.
    Det tror jag faktiskt inte.
    Jag har aldrig uppfattat dig som en medlem som anser att din åsikt är den enda rätta och alla som inte gör och tycker som dig gör och tycker fel.
    Så snälla, gör inte så att jag ändrar den åsikten om dig. Solig
  • redneck girl

folk pippar med vem dom vill och hur många dom vill för min del. men jag kan visst tycka att det knullas åt höger och vänster väldigt lätt åt vissa.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • The past is now

Jag har aldrig haft ons, har inte haft den lockelsen. För mig är det svårt att förstå att man kan ligga med hundratalet olika individer, känns inte så trovärdigt men ok. Finns det seriöst någon som för statistik över det?

Äcklig är man om man knullar runt som en kanin utan kondom! I övrigt så tycker jag att det är ett slampigt beteende oavsett kön. 

• Plutteli
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:29:02 följande:
    Dina åsikter är ett övergrepp på kärleken. Den kärlek jag känner till är inte så fördömmande som din. den kärlek jag känner till ger frihet, den är inte ett moralfängelse som din.

Jag är glad att jag aldrig kommer uppleva din verision av kärleken, den verkar hemsk.
    Word
  • Anonym

Vad har sex med många med otrohet att göra? 

• Anonym (<3)
    amanda h skrev 2011-06-07 09:15:52 följande:
    Nej du är inte äcklig. Och folk som säger det är folk som kanske legat med 2 pers och har fördomar! :) 
    Och folk som säger annat är lösaktiga då eller?
  • Anonym
    Anonym (bs tjej) skrev 2011-06-07 10:27:37 följande:
    jag är 25 och har legat med 32 st...  har dock dom senaste 4 åren haft en och samma sängpartner. på 6 år hann jag prova 31 st.. inget konstigt tycker jag... jag har lärt mej vad jag vill ha och att det finns mer än det man vet... Jag är glad att jag provat mej fram för att veta vad jag vill ha... dom 32 personerna är både tjejer och killar...
    Så 31 st, tills du var 19 år?
  • Plutteli
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 10:30:09 följande:
    Det tror jag faktiskt inte.
    Jag har aldrig uppfattat dig som en medlem som anser att din åsikt är den enda rätta och alla som inte gör och tycker som dig gör och tycker fel.
    Så snälla, gör inte så att jag ändrar den åsikten om dig. Solig
    Du har med andra ord aldrig sett Här och Nu i en tråd om långtidsamning?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-07 10:31:25 följande:
    Så 31 st, tills du var 19 år?
    21, menar jag.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?