• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • trollmor

Nu pratade jag inte om ett öppet förhållande för då får man ju ha sex med andra, då är det inte otrohet! Läs mitt inlägg ordentligt innan du svarar

• SunnyBunny
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:24:06 följande:
    Jag gillar också sex men har det med den jag älskar. Vissa skulle behöva lite sexualmoral i skolan.
    Om man är singel då? Och måste man älska för att ha sex? Svar på det från mig är ett stort NEJ! Sex kan vara som bäst med nån man inte känner. Och vad har det med moral och göra? Det handlar bara om vad man själv vill och hur man själv mår av det. Ingen annan har med det och göra punkt!
  • Anonym (patetiskt)
    Anonym skrev 2011-06-07 10:25:17 följande:
    500 pers och är så ung? Fan har hon inte gjort något annat i sitt liv än knullat nya människor eller`?
    Jodå. Det är ju 365 dagar på ett år så det finns ju utrymme för massor av andra aktiviteter.
  • Fidelis ad urnam
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:25:56 följande:
    Närhet kan man ha utan sex. Sex som singel kan man ha. Men när man gått in ett förhållande. Annars finns sexleksaker. Sex utan kärlek är ett övergrepp på kärleken.
    Men oj oj oj vilka moralkakor du delar ut
    Sex utan kärlek kan vara bland det bästa man kan ha ibland. Så det så
  • Anonym (bs tjej)

jag är 25 och har legat med 32 st...  har dock dom senaste 4 åren haft en och samma sängpartner. på 6 år hann jag prova 31 st.. inget konstigt tycker jag... jag har lärt mej vad jag vill ha och att det finns mer än det man vet... Jag är glad att jag provat mej fram för att veta vad jag vill ha... dom 32 personerna är både tjejer och killar...

• Här och nu
    Anonym (Sex är ju mmmmm) skrev 2011-06-07 10:14:27 följande:
    Det kan vara en bidragande orsak JA och det kommer jag alltid att tro.
    Bättre man knullar innan, om man inte har något emot det än, att man är i ett förhållande och blir sugen på andra och är otrogen. Människor har sina behov. Vissa vill vara med en, andra vill ha sex med 100 innan de inleder ett förhållande.
    Blir man sugen på andra finns brister i förhållandet.
  • Här och nu
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 10:27:24 följande:
    Men oj oj oj vilka moralkakor du delar ut
    Sex utan kärlek kan vara bland det bästa man kan ha ibland. Så det så
    Många skulle behöva ta del av den moralen.
  • Plutteli
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:24:06 följande:
    Jag gillar också sex men har det med den jag älskar. Vissa skulle behöva lite sexualmoral i skolan.
    Eh, nej.
  • jådåsåatt
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:25:56 följande:
    Närhet kan man ha utan sex. Sex som singel kan man ha. Men när man gått in ett förhållande. Annars finns sexleksaker. Sex utan kärlek är ett övergrepp på kärleken.
    Dina åsikter är ett övergrepp på kärleken. Den kärlek jag känner till är inte så fördömmande som din. den kärlek jag känner till ger frihet, den är inte ett moralfängelse som din.

Jag är glad att jag aldrig kommer uppleva din verision av kärleken, den verkar hemsk.
Svar på tråden Är jag "äcklig"?