• Rakad Apa

Är jag "äcklig"?

Vi är ett gäng yngre människor på mitt jobb som umgås och vi snackar om vad som helst. Vi kom in på ämnet sex och antalet partners man har haft. Och en kollega kallade mig för äcklig för att jag har haft sex med 34 st. Blev rejält sur och förolämpad, kan tillägga att jag är 28. Jag tycker att det är en helt normal siffra för min ålder. Så jag blev lite nyfiken på vad andra tycker och tänker, motivera gärna. Hade ni blivit äcklade om ni träffade en ny som har haft sex med 34 st?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-19 21:19
    Skrev tråden i juni så det har blivit lite mer sen dess. Antalet är nu 38 st Antar att jag är "äckligare" än någonsin!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är jag "äcklig"?
  • Pissetuss
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:25:34 följande:
    Haha, du är rolig.
    Mycket kan man tycka men att påstå att det finns något samband mellan att ha sex med många och att inte orka tänka är rätt korkat.
    Det är inte så att det är DU som har lite problem med tänkandet? Det verkar inte riktigt gå ihop alltid i ditt hjärnkontor:)
    Hehehe...
  • Här och nu
    Fidelis ad urnam skrev 2011-06-07 10:30:09 följande:
    Det tror jag faktiskt inte.
    Jag har aldrig uppfattat dig som en medlem som anser att din åsikt är den enda rätta och alla som inte gör och tycker som dig gör och tycker fel.
    Så snälla, gör inte så att jag ändrar den åsikten om dig. Solig
    När det gäller sex finns inget annat än att det förutsätter kärlek. Allt annat är lösaktigt.
  • Tonx

Nej, du är inte äcklig!
    Jag har också legat med många! Herregud, världen är full av fantastiska älskare och älskarinnor, varför ska jag avstå att prova av "moraliska" skäl?

• jådåsåatt
    Här och nu skrev 2011-06-07 10:38:22 följande:
    När det gäller sex finns inget annat än att det förutsätter kärlek. Allt annat är lösaktigt.
    Vem gjorde dig till Gud?
  • SunnyBunny
    Stackars alla människor som inte hittar sin livs kärlek, som straff får dem även vara utan sex:(
  • Anonym
    jådåsåatt skrev 2011-06-07 10:36:18 följande:
    Vilken personlighet ger beteendet uttryck för?
    Att vara opålitlig och flyktig. I motsats till stabil alltså. Sedan behöver det som sagt inte alls vara så - stämde ju tex inte på min man - men det är intrycket jag får av sådana människor.
  • Anonym
    Bah, trams!
  • Thalis
    Anonym skrev 2011-06-07 10:31:06 följande:
    Vad har sex med många med otrohet att göra? 
    Det vill jag också veta!!
    Mamma till A, A, A och V.
  • jådåsåatt
    Anonym skrev 2011-06-07 10:40:19 följande:
    Att vara opålitlig och flyktig. I motsats till stabil alltså. Sedan behöver det som sagt inte alls vara så - stämde ju tex inte på min man - men det är intrycket jag får av sådana människor.
    Ok, det stämmer inte alls iin på min bild.
    Jag är tex varken opålitlig eller flyktig, snarare precis tvärtom.

Det är ju bara en fördom du har och sådanna har vi ju tyvärr allihopa. Men det är ju något man kan jobba med, känns onödigt att dömma ut en massa människor pga an fördom. Eller hur? :)
  • Anonym (<3)
    SunnyBunny skrev 2011-06-07 10:37:16 följande:
    Man måste missa massa vackra underbara människor om man dömmer dem så lätt!
    Jag tror nog man kan träffa många underbara människor utan sexet ;)
    Majoriteten har nog träffat "sexet" på fyllan och det har nog bara varit över en natt..hur mycket såg man av den underbara människan då? 

(de flesta är vackra och underbara när man druckit höhö..men jag avstår ändå ;) 
Svar på tråden Är jag "äcklig"?