Anonym skrev 2011-06-07 12:26:54 följande:
Han behöver troligtvis inte berätta då det ju kommer märkas ändå, han lär ju vara bättre i sängen än andra hon träffat som bara varit med någon eller ett par. Min sambo är nöjd med att jag är vild i sängen, han har aldrig ens kunnat prata om sex med sina torra ex och spännande sex har aldrig existerat i hans liv innan han träffade mig.
Jag har haft sex med betydligt fler än ts och har nu träffat mannen i mitt liv. Han är den enda jag har förlovat mig och skaffat barn med och kommer vara den enda jag gifter mig med. Han är däremot inte den enda jag skrattat med, rest med, berättat hemligheter för, varit förälskad i eller haft sex med. Varför skulle just sex vara det viktigaste utav de sakerna? Jag personligen känner mig mer hedrad av att min sambo berättat saker för mig som ingen annan vet, än om han varit oskuld när vi träffades.
Jag tittar inte ens åt andra killar, det kapitlet är avklarat, har lekt av mig redan och har inget sug efter det livet mer. Hur kan en kille vara en i raden som man känner så för?
Menar du alltså att om man har haft många sexpartners så är man bättre i sängen än de som bara varit med 1-2!?
Din sexuella förmåga sitter alltså i hur många sexpartners du haft? Eller har jag kanske missförstått dig?
Det måste ju betyda att jag - som enbart haft 1 sexpartner i mitt 38-åriga liv - är en ganska dålig älskarinna?
Eller kan det betyda att jag känner min man utifrån och in och vet precis vad han gillar och inte? Kan det kanske betyda att jag känner honom bättre än någon annan och därför vet precis vilka knappar jag ska trycka på?
Min man var 19 år när vi träffades och hade varit sexuellt aktiv sedan han var 14 år. Han hade haft sex med 7olika partners ( alla med varierande sexuell erfarenhet) under dessa år. Jag var nr. 8.
Enligt min man är jag - trots min ringa erfarenhet - den bästa sexpartner han haft.
Jag tror inte alls att den sexuella förmågan sitter i antalet sexpartners.
Inte heller tycker jag att man är äcklig om man haft många sexpartners.